Helt igennem smukt

Det hele ved brylluppet var utroligt smukt; brudens kjole, kirken, ceremonien og stedet. Præsten er ven af familien, brudeparret kender ham, og han var bestemt med til at gøre det til en speciel dag. Og så selvfølgelig til at holde styr på nerverne og det som skulle siges undervejs.

I Spanien kan man vælge om vielsen skal kombineres med en messe, hvilket selvfølgelig tager længere tid. Brudeparret og vidnerne modtager nadver, hvilket der også er mulighed for for de resterende gæster. For at modtage nadver i den katolske kirke, skal man skrifte og vedstå sig sine synder. Jeg konkluderede stille, at der ikke var stormløb mod alteret…

Jeg var vild med kjolen. Den var klassisk og alligevel anderledes. Den passede uden tvivl perfekt til hende, som havde den på.

3 thoughts on “Helt igennem smukt

  1. Sikke en smukt billede, du har taget af brudeparret, Fisker, med et helt ventyrligt skær. Bruden er smuk lige som kjolen.
    Det er mærkeligt for en hedning som mig at høre om at skrifte og vedgå sig sine synder. Men måske giver det god mening i et helt andeledes samfund.

  2. Hun ser meget smuk ud. Det ligner vores svigersøn, som sidder ved siden af bruden, men det er det jo nok ikke! Hvem greb brudebuketten? Glæder mig til at flere billeder.

  3. Det var faktisk eventyrligt, Madame. Min svigerinde er meget smuk fra naturens haand, saa det var slet ikke svaert 😉
    Med hynsyn til synderne, saa er det maaske meget godt at taenke over, hvad man nogle gange kan goere anderledes. Men ligefrem at viske dem til en praest i en skriftestol er ogsaa lidt maerkeligt for mig. Jeg spoerger tit Fernandez, hvordan man egentlig griber det an 🙂

    Mutti, hun var saa fin! De ligner jo lidt hinanden de to (og David ligner onkel Svend…). Buketten blev ikke kastet, men jeg har jo grebet en, saa for mit vedkommende goer det ikke noget 😉
    Jeg sender snart flere billeder 🙂

Skriv et svar

