En fjer på

Jeg vendte ikke tilbage til motionscenteret. Det tog ikke lang tid at overbevise mig selv. Der var nemlig andre ting, som skulle ordnes. Vi skal jo stadses ud til årets store familiebryllup på lørdag, hvor Fernández’ storebror skal giftes med sin udkårne. Nu er kufferten næsten pakket færdig og neglene ordnet.
I morgen efter arbejde kører vi (endnu engang) til Écija. Her skal skrudet prøves en sidste gang, for at se om det nu også passer, som det skal. Alle familiens kvinder har investeret i kjoler og pynt til den store guldmedalje. Jeg har sjældent set et sted, som i Spanien, hvor man gør noget ud af bryllupper. Her er intet overladt til detaljerne, i hvert fald ikke, hvad påklædningen angår. Min svigerinde og jeg skal tilmed til frisøren på lørdag og have en fjer på. Ja, på hovedet altså. Bogstavelig talt!

12 thoughts on “En fjer på

  1. Husk at tage billeder så vi kan se dig med en fjer på 😉

    Det er ok at springe centret over, når du nu havde travlt. Jeg sprang selv over i morges. Engang imellem må vi gerne.

    Rigtig god weekend! (Det har jeg nemlig nu)

  2. Ja, brudeparret i det store skrud – det kunne være sjovt at se, Fisker. Rigtig god fornøjelse med festlighederne 🙂

  3. Marianne, du kan tro jeg skal tage billeder!

    Irene, fantastisk – jeg synes det er saa hyggeligt 🙂

    Marianne, det er super fedtligt og meget farverigt 🙂

    Madame, bare rolig – jeg skal nok knipse loes. Faktisk skal jeg lige have koebt et ekstra kort til kameraet for at vaere paa den sikre side 🙂

  4. Det lyder rigtigt sjovt – det er skønt en gang imellem at give den hele armen med fjer og frisør… og jeg glæder mig til at se billederne!

  5. Hej med jer!

    Nu har vi set, hvordan I bor i Madrid, idet din mor, Pernille, havde sin bærbare med fyldt op med billeder bl.a. af deres nye hus og jeres lejlighed i Madrid.

    Det var en fornøjelse at se begge dele.

    God bryllupsfest.

    De bedste hilsener

    Gudrun og Peder

  6. Joan, det var rigtigt godt 🙂

    Sifka, det er sjovt og en smule anderledes 🙂

    Diddy, saa maa du jo komme paa besoeg! 😉

    Gudrun og Peder, fantastisk – det glaeder mig 🙂

Skriv et svar

