Justering

Da jeg boede i London havde jeg en engelsk kollega, som brugte uanet mængder af pund på sit hår. Hun sagde altid, at håret jo var det eneste man havde på hver dag, så det gjorde ikke noget, at man brugte mange penge på at vedligeholde det. Det har jeg aldrig glemt. Altså det med, at man har håret på hver dag. For det er jo sådan, at det er.

To uger på stranden gør ikke ligefrem underværker for garnet, og med to bryllupper i sigte, var jeg nødt til at gøre noget. Nu er det klippet, stribet og fønnet til den helt store guldmedalje.

Godt at Madrid ikke er nær så dyr som London…

7 thoughts on “Justering

  1. Det lyder som om, du er blevet superflot, Fisker!
    Kan man komme af sted med at fortælle om det nye hår uden at vise et billede 😉

  2. Jeg mangler også et billede 😉

    Det lyder som rigtig dejligt. AT være ved frisøren, det er jeg SÅ vild med. Blive nusset om og forkælet.

    Det lyder som om, at det blevet rigtig flot.

  3. Det slider virkelig på håret alt det sol og vand! Dejligt at få det nusset om…. jeg bruger shea butter, som afrikanerne. Godt pakket ind i klistermassen en gang om ugen, og det er som silke igen… sådan da!

  4. Madame og Marianne, jeg skal se om jeg kan faa mig fotograferet, saa i kan se striberne 😉

    Nille, det er nemlig dejligt at blive nusset om engang i mellem. Jeg bruger selv en haar maske mindst to gange om ugen og i ferien har jeg brugt den praktisk talt hver dag. Det har vist gjort undervaerker for haaret; farverne var maaske lidt medtaget, men spidserne var ikke saerligt spaltet 🙂

  5. Jeg elsker at være til frisør! Noget af det første jeg gør, når jeg kommer til Danmark, er at besøge i min frisør i Århus, som er helt fantastisk. Skal snart have bestilt tid, det trænger virkelig.

Skriv et svar

