Slut prut

Det var den ferie. Totalt opbrugt på den gode måde. Fernández og jeg har vitterligt ikke lavet en skid andet end at hygge os, spise og solbade. Jeg har ikke engang købt noget. Det tror jeg lige godt aldrig er sket før. Lige nu sidder jeg og prøver at komme i tanke om adgangskoden til min computer på arbejdet. På nuværende tidspunkt har jeg ingen idé om, hvad den kan være. Men det er et godt tegn.

Vi er i princippet kun lige oppe og ånde (om man vil) en arbejdsuges tid i Madrid. På fredag efter arbejde kører vi samme vej, som vi kom fra. Vi skal til bryllup i Écija på lørdag. Faktisk skal vi også til bryllup i Écija lørdagen efter. Det er vist godt vi er friskt udhvilede efter ferien. Der skal tilbagelægges nogle kilometer, og ikke mindst spises og drikkes en pæn del de næste par uger. Jeg er frisk!

11 thoughts on “Slut prut

  1. Velkommen tilbage igen 🙂
    Det lyder virkelig som en skøn og tiltrængt ferie. Afslapning kan man ikke få for meget af 😉

    Jeg syntes, det lyder som to gode weekender, I har at se frem til.

  2. I har da fået slappet totalt af, når du har glemt adgangskoden til comouteren på jobbet, haha, hvor lyder det bare godt! Og hele to bryllupper på to uge, pyha …

  3. Godt at se dig tilbage på bloggen igen. Jeg glemte adgangskoden til hoveddøren på mit arbejde da jeg kom tilbage efter en lang uges ferie. Så stod jeg der hele alene kl 7 om morgenen og kunne ikke komme ind. Det beviser at ferien har været super god at man har glemt alt om koder og passwords.

    Og så god fornøjelse med bryllupperne. Hvis jeg kender spanierne ret skal I nok få masser af både vådt og tørt 🙂

  4. Hej begge to.

    Velkommen hjem fra ferie.

    Der har været lidt tomt i den tid, hvor der ikke har været noget på bloggen; men nu lysner det.

    Så har vi noget at se hen til af stort som småt hver dag, næsten.

    Vi blev ringet op af din mor i aftes. De har meldt deres ankomst hos os 12/9 til en kop kaffe på vej til Bogense til familie-tam-tam.

    Det glæder vi os til. De havde tilfældigt mødt Irene og Peter ved grænsen og fået en sludder med dem.

    Pas nu på ikke at “overanstrenge” jer efter afholdt ferie.

    Vi får besøg af Svend fra Viborg i dag. Frida skal “demonstrere” i Føtex her i Fredericia i dag.

    De bedste hilsener

    Gudrun og Peder

  5. Marianne, tak for det. Den var vist tiltraengt! De to naeste weekender skal nok blive sjove, men lige saa haarde 🙂

    Sifka 🙂

    Pia, nemlig 😉

    Madame, jeg kunne heller ikke huske adgangskoden til indgangsdoeren, da jeg ankom… Total afslapning 🙂

    Rikke, saadan har jeg det ogsaa. Det betyder at man er i stand til at laegge det fra sig, koble af og bruge sin ferie 🙂
    Ang. bryllupperne saa er menuen jo naesten altid den samme, men det er ren guf for mig. I anden omgang er det min svoger og svigerinde, som skal giftes, saa der bliver ogsaa skruet op for dress coden. Jeg ved faktisk slet ikke om, der igen bliver mulighed for at tage det skrud paa 😉

    Gudrun og Peder,
    Nu lysner det, der skal nok komme et par historier paa hernede fra 🙂
    Det lyder da hyggeligt, at de gamle lige slaar et smut forbi! Danmark er vel nok lille, naar de moeder deres nevoe tilfaeldigt ved graensen, pudsigt og en lille smule komisk 🙂

    Hils Svend og Frida!

  6. Velkommen tilbage Pernille! Håber, at du er kommet i tanke om dit password – men det er absolut et godt tegn 😉 Dejligt at læse, at I har fået ladet op til alle de aktiviteter – og skønt, at der er flere dejlige ting at se frem til!

  7. Nille, tak for det! Jeg har faaet laast op for skidtet, det kom tilbage til mig, da jeg satte mig foran pc’en… Vi er totalt opladet! Sender dig lige en mail med et par restauranter, som jeg vil anbefale dig at proeve til oktober, naar det bliver din tur 🙂

  8. En ferie lige efter mit hoved og det at vende tilbage til hverdagen det er det sværeste…… Har tænkt en del på dig i forhold til det der skete i malaga og madrid….

  9. Det var totalt god, Marianne 🙂

    Uha, det som skete i Madrid var dybt tragisk og forfaerdeligt, ikke mindst historierne om de skaebner, som doede. Saa trist. Jeg er glad for, at vi ikke var i Madrid, da det skete.

Skriv et svar

