Udsalgsheld

Fernández og jeg havde egentlig planlagt en frokost og biotur efter arbejde. Men det blev kun til frokosten. Efter vi havde spist var der alligevel ikke plads til en film. Vi var vist lidt for sløve. Vi indgik en pagt; en times udsalgsshopping og så hjem bagefter.

Og hvilken time. Fernández købte ikke noget. Typisk mænd. Jeg ragede til mig på bedste kvindevis. Fire trøjer og et læderbælte blev det til. Der var ellers kig på meget mere. Men jeg synes, at den nette sum af €29 var fint passende, og det blev ved det. Jeg er intet mindre end tilfreds. Eftrårskollektionen kom endda med hjem. I bladform altså.

4 thoughts on “Udsalgsheld

  1. Det var da en rigtig god aftale; og den blive udnyttet og gode indkøb kom med hjem. Sådan!

    Hvornår kan de mænd lære nydelsen af gode indkøb eller bare shopping i det hele taget ;0)

  2. Ja, vi sad begge to og havde meget lidt lyst til at gå i biografen, så jeg var hurtig til at få en aftale i hus 😉

    Ja, hvornår kan de egentlig lære det? Og hvem kan lære dem det?

  3. Det lyder som en god afslutning på en arbejdsdag, Fisker. Nu er du jo næsten nødt til at vise os dine nyerhvervelser … hihi
    Det er så dejligt at gøre en god handel og at kunne glæde sig over den længe efter 🙂

  4. Den var rigtig god, Madame. Jeg skal prøve, om ikke det kan blive til et billede af de nye sager 🙂
    Jeg er helt enig; en god handel skal man ikke kimse af. Derfor elsker jeg udsalg 😉

Skriv et svar

