Feriemorgenkaffe

Jeg vågnede alt for tidligt i dag. I hvert fald i forhold til, at der skulle forestille at være ferie. Måske var det sommerfuglene i maven, som vækkede mig. Nu er jeg under alle omstændigheder oppe. Fernández sover stadig som en sten, og det sikkert for et par timer endnu. Der er jo ferie. Jeg har lavet kaffe og sidder og nyder morgensolen over Madrid. Skraldemændene drøner forbi i en forfærdelig fart og larm, det gør de næsten hver morgen.

Jeg sidder og overvejer, om jeg skulle smutte en tur i motionscenteret, gå en frisk tur eller bare svømme lidt i poolen. Måske bliver det til noget. Måske ikke. Der er heldigvis ikke noget, som haster. Og vi har ferie. Og om lidt rejser vi til Danmark.

11 thoughts on “Feriemorgenkaffe

  1. Der er næsten ikke noget bedre end morgenkaffen på første feriedag. Så kan man bare sidde der og slappe lidt af.

  2. Jeg ligefrem fornemmer din feriestemning. Ikke noget der jager ;o)

    Jeg har sidste arbejdsweekend i sigte, men snart kommer min ferie også. Jeg er ved at se meget frem til den, nu hvor vejret bare er godt i DK.

    God tur hjem til DK

  3. Joan, lige præcis. Man har lagt arbejdet bag sig og tømmer hovedet for tanker. Sådan som det skal være 🙂

    Marianne, du skal jo også snart i feriemode og tænke i pyramider. Det bliver super fedt. Du må give den gas lid endnu og så bare slappe af om kort tid 🙂

    Rikke, tusind tak! Du aner ikke hvor meget det betyder for mig 🙂

  4. Skønt …. hav en fantastisk tur. Og skulle I finde jer selv i nærheden af Fredericia, gi’r jeg kaffe 🙂

  5. Pas på hvad du lover, tænk hvis vi kom forbi 😉 Så ville jeg helt sikkert tage dig op på ordet! Hvis i kommer i nærheden af Ø. Hurup, så giver jeg sgu’ kaffe 🙂

  6. Fisker, det gør vi ikke.
    Men du skal være velkommen i Fredericia.

    Du kan finde mit tlf. nr. på krak eller oplysningen, jeg er jo mildt sagt ikke særligt anonym… 🙂

  7. …og hvis du tager Fernandez med kan mine unge mennesker øve sig lidt … de skal jo læse spansk på Aalborg uni efter ferien… 😀

Skriv et svar

