Ferien er sikret

Fernández og jeg har lige erhvervet os billetter til en længeventet ferie i det nordjyske. Vi flyver til Aalborg denne gang. Det blev en halvdyr affære, men så er Far Fisker også fri for at drøne hele vejen til Billund. Ryanair er vist begyndt at tro, at deres såkaldte lavprisbilletter er lavet af guld (vi snakker +500 EUR), så vi betaler lidt mere, tager turen omkring København, men lander tilgengæld i kort afstand tit opholdelsesstedet.


Jeg er sikker på, at det er alle pengene værd!

16 thoughts on “Ferien er sikret

  1. Kære begge to!

    Det var da dejligt for jer begge to, at I skal til Aalborg i ferien, hvornår det end er.

    Glæd jer og hils hjemme.

    Gudrun og Peder

  2. Hvis man vil have de billige billetter, så skal man bestille et par måneder i forvejen … Det hedder langtidsplanlægning og er hammerkedeligt, men billigere! 😉

    Fløj direkte Dublin/Billund retur sidste gang for EUR75. Billiger prize!

    Nyd det, elske det!

  3. Jeg har tjekket og tjekket gennem de sidste maaneder og det mindste de har vaeret nede i er 375 (+ de 70 EUR for bagage og alverdens afgifter). Jeg taenkte (livin’ a little on the edge), at de jo kommer laengere ned, for saadan gaar det altid med Ryan. Det gjorde de ikke, de satte den sgu’ op (ny strategi aabennart)! Droennerter! Nu toer jeg ikke kigge mere, for jeg ved godt hvad der sker… 😉

  4. Det er en skam, du ikke er hjemme på lørdag, når vi skal mødes med Nille. Det kunne have været så hyggeligt, Fisker.
    Men det bliver dejligt for jer at besøge familien i Aalborg 🙂

  5. Hov Nurhanne, du smuttede 😉 De kan nemlig hurtigt gaa, jeg er saa spaendt!

    Ja, jeg er jo lige i naerheden! Vi skal vaere der indtil d. 3. august 🙂

    Madame, det er bestemt en skam og hvor ville jeg gerne, men selvom Danmark er lille, er Nordsjaelland stadig langt vaek fra Aalborg 🙂

  6. Hvor er det godt!
    Mon ikke både I og din far bliver glade for, at I lander i Aalborg, og slipper for den lange køretur 🙂

    Jeg håber virkelig, at I får en rigtig god ferie nordpå.

  7. De der low-cost er sanrt dyrere end de ‘nationale’! Jeg bookede min til DK i maj og betalte 110 EUR alt inkl. med SAS. Men selvfølgelig til Kastrup – men alligevel! De har så mange snydetillæg, at det er umuligt at gennemskue! Men jeg ved også, at jeg bestiller juleferien lige så snart jeg er tilbage i august – for der skal 5.000 danskere hjem fra BXL på samme dag nærmest! Men skidt – du kommer HJEM!!!!! Nyd det!!! Vi krydser hinanden 😉

  8. Nille, jeg forstaar ikke helt deres priser lige nu. Der var meget stor forskel paa ud og hjem priserne. Hvis jeg skal betale fuld pris med Ryan, saa vil jeg daelme ogsaa have plads til mine ben, et ordentlig saede, 20 kg og online check-in!
    Men det vigtige er, at vi har billetter og at vi skal til Danmark 🙂

  9. Glæder os til at få jer tur til Nordjylland.

    En skam det ikke kommer til at passe med tøsetur til fårup, må finde på noget andet.

    Hvis i er heldige vil en lille ny blive født imens i er her.

    Vi ses snart.

    Knuzz

Skriv et svar

