En historisk weekend

Spanien vandt europamesterskabet i fodbold. Selvfølgelig gjorde de det. Sommeren bliver en lang fest. Heldigvis.

Fernández og jeg tilbragte det meste af weekenden i Écija. Der var varmt. Faktisk var der 40 grader, da vi ankom fredag aften kl. 22. Det var ikke meget vi fik for dagen. Vi sad mest bare i skyggen, drak lidt, spiste lidt. Jeg følte mig lidt ligesom solsikkerne; tørstig og lidt slatten i kanten.

Søndag blev tilbragt på landet i poolen. Folk var allerede ved at lade op til finalen, der blev øvet sange med ungerne, truttet og klappet. Fernández og jeg havde en mission, som var at nå til Madrid inden finalen gik i gang. Vi nåede det, mens andre måtte tilbringe denne historiske aften i vejsiden på en spansk motorvej. Bussen kunne ikke mere i varmen.

Vi var heldige, for vi kunne lukke varmen ude. Klimaanlægget gik for fulde drøn. Det var til at holde ud. Desværre tror jeg, at det fik sit tag i mig. Nakken er stiv og maven øm i dag, men det er der heldigvis råd for.

4 thoughts on “En historisk weekend

  1. TILLYKKE!!! Det var så godt, at det blev Spanien. Det andet havde mit hjerte ikke kunne bære… puhbad!!!!!
    Hvis du vil af med lidt varme kan jeg godt bruge en 5-6 stykker 😉

    Nyd festen… der må være en fed stemning i dag!

  2. Tænk at du kan klare 40 grader, Fisker – det er altså varmt! Jeg har prøvet det i Gambia og havde nær aldrig troet, jeg overlevede.

Skriv et svar

