Sommeren er afsat

Endnu engang driller vejret mig, og mine planer om total afslapning blev erstattet af total rengøring. Det er overstået, ude af verden for en stund. Det føles godt.

Sommerferiens læsestof er bestilt. Jeg er efterhånden ved at løbe tør, og blev pludselig inspireret til at læse et par klassikere. Tolstoy og Steinbeck er bestilt i flere versioner, og efter at have læst Middlesex, var The Virgin Suicides oplagt.

Nu mangler tiden bare at gå. Jeg er klar til gæsternes ankomst. Og sommer.

4 thoughts on “Sommeren er afsat

  1. Skønt med nogle klassikere indimellem – men Virgin Suicides kan du også roligt glæde dig til! Fantastisk bog! Hav nogle dejlige dage med gæsterne – tiden gik jo lige pludselig 😉

  2. Anette, tak 🙂
    Det har været en hæsblæsende, men sjov weekend.

    Nille, jeg glæder mig til bøgerne er på hylden. Ja, tiden gik lige pludseligt, men vi nåede det heldigvis 😉

    Madame, tak for det. Vi har haft super vejr og masser af sjov 🙂

Skriv et svar

