Lidt om alting

Nille har givet mig andre tanker på en søndag som er fyldt med alverdens sportsbegivenheder. Faktisk er det umuligt for mig at forstå, hvordan der kan transmitteres så meget sport på een dag. Men det skal jeg måske heller ikke. Nå, men tilbage til Nilles udfordring:

1. Hvad lavede du for 10 år siden?
Jeg blev sproglig student og rejste til USA.

2. Hvilke 5 ting er på to-do-listen i dag?
Motionscenteret; jeg har været til pump og ABD, som skulle sørge for at jeg hen over sommeren kommer til at rende rundt med en flad, stram mave og en rumpet, som får en hver mand til at vende sig. Lad os se hvad det ender med.
Vasketøj; der bliver vasket igennem om søndagen, hvor der er bedst tid til det.
Oprydning; det skal jo ligesom gøres uanset om man gider eller ej…
Madlavning; vi skal have blæksprutte. Den lilla med sugekopper!
Solbadning; det er taget af listen igen. Vejret driller og sofaen er så dejlig blød.

3. Disse snacks kan jeg godt lide:
Chips! Alt hvad der kommer i nærheden af at være en lille bitte chip bliver med glæde konsumeret at mig.

4. Ting jeg gerne ville gøre, hvis jeg var milliardær:
Jeg ville give mine forældre en skilling (de har jo givet mig så mange gennem årene), købe en meget dyr designertaske (eller to), fortælle chefen at jeg desværre er nødt til at bruge mine kompetencer andetsteds, blive selvstændig, og hjælpe til med at bekæmpe al den sult, som tager livet af så mange børn dagligt.

5. Steder jeg har boet:
Verdens navle lige uden for Aalborg
Rumson, New Jersey
Brookfield, Connecticut
Aalborg
Cedar Falls, Iowa
London
Madrid

Det er altid rart at lære noget nyt om andre, så dem som har lyst, skal være mere end velkomne til at gøre kunsten efter.

9 thoughts on “Lidt om alting

  1. Pernille, sæt sugekopperne fra blæksprutten fast på fjernbetjeningen – og laaaangt væk med den…. så får Fernández tid til at opdage resultaterne af motionscentret 😉

    En milliard er næppe nok til at stoppe fjernsynrettighederne til al det sport… men din plan lyder også bedre!

    Jeg vil dog lige holde øje med, at Lewis kører ordentligt 😉

    Hav en dejlig aften!

  2. Du har boet rundt omkring i verden – det må være utrolig spændende at have prøvet det 🙂

  3. Pernille, det er måske vejen frem. Så skal vi have blæksprutte hver dag 😉

    Lewis er en klovn!

    Lige over 🙂

    Anette B, det er efterhånden blevet til et par steder. Det har været spændende. Jeg har lært og oplevet mange ting og fået bekendtskaber, som jeg ikke vil være foruden. Jeg har også haft hjemve og prist mig lykkelig for telefonen 😉

  4. Fisker, det var var meget spændende at læse. Du har da fået oplevet en del på de ti år, der er gået siden, du blev student.

    Jeg hælder til Nilles forslag med sugekopperne 🙂

  5. Madame, det er gået slag i slag 🙂 Jeg er glad for at du synes, det var spændende at læse om.

    Jeg må se, om jeg ikke lige kan få listet fjernbetjeningen væk 😉

Skriv et svar

