Det er Madrid

Flere gange er mit øje blevet fanget af forskellige reklamer på TV, som illustrerer Madrid og opland, som jeg aldrig har set det før. Ideen med reklamen er at gøre seeren opmærksom på alt det smukke og kulturelle, man som madrilener har lige ved hånden. Det var dog først i dag, at jeg tog mig sammen og kiggede hjemmesiden, der bliver reklameret for. Det burde jeg uden tvivl have gjort for længe siden.

Den hedder esMADRID, og henvender sig både til turister og lokale. Den er spækket med information om Madrid på flere sprog, og indbyder til oplevelser af historisk, kulturel og kulinarisk karakter. Der er månedsinddelt kalender, som fortæller dig alt hvad der er at opleve på månedsbasis; udstillinger, koncerter, festivaller og andre begivenheder.
Siden om børneunderholdning i Madrid kommer ganske enkelt som kaldet. Min hjerne har længe summet over aktiveter, som kan inkludere børn. På fredag får vi nemlig besøg af en lille herre og hans mor, som kommer rejsende helt fra Aalborg. Jeg er sikker på, at han slet ikke kommer til at kede sig under hans ophold på de sydlige breddegrader.

4 thoughts on “Det er Madrid

  1. Det er dejligt med de der hjemmesider, der kan åbne øjnene for det, man aldrig lægger mærke til i hverdagen! Og du får besøg – SKØNT!!!!

    Tænkte ellers på dig – en hård søndag med Nadal i finale, F1 og fodbold 😉 Forhåbentlig har du nydt pool’en!

  2. Jeg glæder mig simpelthen så meget til de kommer! 🙂

    Det er i sandhed en meget hård søndag. Vi snakker Moto GP, F1, EM, tennis, og minsandten om ikke Fernández har fundet en kanal på zatoo tv, som viser Écijas oprykningskamp til 2. division mod et eller andet ligegyldigt spansk hold. Der er desværre ikke poolvejr i dag. Godt at jeg har været til pump og ABD her i eftermiddag, jeg er totalt drænet for energi og har ikke krudt til at flippe 😉

Skriv et svar

