Gemt guld

Jeg er overbevist om, at guldet ligger gemt lige derude. Efter som året skrider frem får vi lov til at opleve mange versioner af udsigten ud over Madrid. Jeg bliver aldrig træt af den. Hver gang jeg kigger på den, spotter jeg noget nyt.

Efter en hel dag i solen, er vi trukket indenfor. Fernández havde noget meget vigtigt og livsnødvendigt, som skulle ses på TV. Det fangede ikke min opmærksomhed i dag. I stedet glæder jeg mig over vores indflyttergave fra Hr og Fru Fisker, som langt om længe er kommet op at hænge.

Kombinationen af en ingeniør og en selvdeklareret humanistisk handywoman udløste et par mindre kultursammenstød af faglig karakter. Men op og hænge kom lampen da.

Om lidt spiser vi aftensmad og glæder os over at det stadigvæk kun er lørdag.

2 thoughts on “Gemt guld

  1. Hvor jeg forstår dig – havde det på nøjagtig samme måde, da jeg fik min udsigt. Hver dag er forskellig og jeg kan aldrig blive træt af at kigge på det. Selvom jeg nu hellere vil have din version end min – min er lidt mere black&white p.t. 😉
    Smukt billede, Pernille!

  2. Nille, jeg tror det er noget danskt, det med udsigter. Fernández kigger ikke lige så meget på den som jeg gør.
    Din udsigt skal vende tilbage til technicolor meget snart 😉

Skriv et svar

