Ik’ noget alligevel

I går aftes så man Fernández siddende på hug, mens han pudsede løs på en stor, grim skramme som tilsyneladende havde indfundet sig på den bagerste kofanger på bilen. Fisker stod lidt i baggrunden, mens hun tænkte “har jeg mon bakket ind i noget uden at opdage det?

Kort tid efter så man de to gå hen ad vejen med et noget smørret grin. Tænk sig, Fisker & Fernández er åbenbart ikke de eneste i Madrid, som har den type bil. Og hvad mere er, ejeren havde den frækhed at parkere sin skrammet bil lige op ad deres. Tsk!

10 thoughts on “Ik’ noget alligevel

  1. Hahahaha..

    TAK.. sidder og griner, så det vist varer længe inden dellerne falder til ro igen.

    hvor er i søde 🙂

  2. Måske I skulle overveje at kende Jeres nummerplade?? LOL!!!!!!!!!! Jeg kan lige se det for mig!!! Dejligt grin I (og nu jeg) fik dér!

  3. Det goer vi skam, men hele fokus var jo paa den her skramme, som var kommet ud af det blaa. Vi stod endda og kiggede paa noget afskallet maling rundt om nummerpladen… Duh! 😉

  4. LOL – det er lige saadan noget jeg kunne have fundet paa. Hvis du vidste hvor mange gange jeg har undret mig over at autolaasen paa “vores” bil ikke dur. Som regel er det eneste bilen har til faelles med vores farven!

  5. Tina, vi ville vaere et koent par paa en parkeringsplads 😉

    Marianne, det saa meget sjovt ud. Vi gik videre i friskt trav 🙂

    Madame, vi skal nok pudse lidt paa den 😉

Skriv et svar

