Lettet

De tunge, grå skyer er heldigvis lettet, men det er først i dag. Det er en fryd at bo midt i en af Europas storbyer med udsigt til så meget grønt sommeren lang. Godt nok er det en gigantisk kirkegård, som gemmer sig under trækronerne, men så er der da ingen bøvl med genboerne, som min svigerfar nok så kækt konstaterede. Det var sagt med et glimt i øjet, men jeg tror de fleste spaniere ville undgå en sådan udsigt, de har tilsyneladende et kompleks overfor kirkegårde. Jeg selv finder dem fredfyldte.

Jeg mærker i den grad, at jeg er live efter min indmelding i det yderst urbane motionscenter, som lige er åbnet her i kvarteret. Jeg har ondt i muskler, som jeg ikke vidste, at jeg havde. Det er et godt tegn, som lover godt for fremtiden. Der er bestemt valuta for pengene, og jeg er sikker på at komme i topform, inden sommeren for alvor sætter ind.

9 thoughts on “Lettet

  1. Flot syn må jeg sige, selvom det er en kirkegård!

    Hvor lyder det bare så godt med din træning. Jeg ville ønske jeg kunne komme til pump i morgen, men jeg skal arbejde!!! ØV!!!
    Må så vente til onsdag og fredag 😀 Jeg glæder mig allerede, for det er vild god træning!

  2. Marianne, det går der ud af med træningen. Pump er føjet til listen, men hold op hvor det trækker tænder ud den første gang. Du skulle have set mig gå ned af trappen til omklædningsrummet…. 😉

  3. Det er en dejlig udsigt, du har. Jeg er vildt imponeret over, at du er så flittig i motionscenteret. Jeg nøjes med at løbe – og det kan jeg også mærke i diverse muskler.

  4. Madame, jeg saetter stor pris paa den 🙂
    Mht. motionscenteret saa er jeg hooked, kan jeg maerke. Det foeles godt. Desvaerre kan jeg ikke loebe mere, min ankel er simpelthen ikke til det mere. Loeb er bestemt ikke at noejes, det er super god traening og dejligt mediterende 🙂

  5. Flot med træningen!!!! Stærkt gået 😉 Jeg skal også retur nu her efter ferien – og alt det bøvl inden! Men det bliver også en fryd – som dig kan jeg ikke løbe efter alle mine skader, men det er også godt at bruge kroppen på andre måder! For der røg jo nogle cocktails ned i ferien – gudskelov, at jeg ikke er svageligt indrettet til at spise søde sager… puha!

  6. Sikke et skue….. jeg er også begyndt at tænke på min krop – det virker nemlig som om jeg ikke har set på den i flere år 😦

  7. Nille, du maa i gang med at arbejde alle de helt igennem fortjente cocktails af, der skal jo ogsaa vaere plads til flere hen over sommeren 😉

    Marianne, jeg har lagt maerke til, at naar jeg taenker paa min krop og holder nogenlunde oeje med, hvad jeg koerer indenbords, saa koerer det bare. Slipper jeg toejlerne kan jeg hurtigt se og maerke forskel. Jeg proevet det igen og igen… 🙂

Skriv et svar

