Intensiv fredag

På mit arbejde er der hver fredag intensivt arbejdsskema. Det betyder at vi møder ind kl. 8 og går hjem kl. 15, og har en arbejdsdag uden pauser mod at have tidligt fri. Normalt møder vi nemlig fra kl. 9 til kl. 19 og har to timers frokostpause.
Det er enormt dejligt at have fri midt på eftermiddagen (spansk frokosttid) om fredagen frem for at skulle sidde her til hen på aftenen (spansk eftermiddagstid). Men fredag er bare så træg. Så træg at jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Selvom jeg har morgenmad og masser af frugt og snacks med, tilbringer jeg mange timer af dagen på at tænke på alt det lækre mad, som jeg skal indtage, når jeg har fri. Når jeg har endelig har fri, er jeg meget sulten, faktisk så sulten at det næsten altid ender med, at Fernández og jeg styrter hen til et velkendt men usundt spisested, og får lidt godt til ganen.

Det bliver spændende at se, hvor vi ender i dag…

3 thoughts on “Intensiv fredag

  1. Jeg synes, det må være meget sent at have fri klokken 19, men det er jo nok en vane.
    Mine eftermiddage fra 15 og frem er hellige, og jeg forstår så godt, at I styrter ud og finder et godt sted at spise på fredage, når I har fri, når du ikke har haft pause. Jeg håber, I fandt et godt sted i går 😉

  2. Madame, det er en vane. Det er haardt at laere, men naar man bliver vant til det, goer det ikke saa meget. Vi fandt et godt sted 🙂

    Marianne, den blev godt fyldt op, for vi blev ogsaa inviteret ud og spise om aftenen. Argentinsk Steak House…… Puha! 😉

Skriv et svar

