Bjergluft i to omgange

I dag og i morgen skal jeg paa tur med min afdeling. Det vil sige, at jeg koerer saadan lidt frem og tilbage, mens de andre overnatter deroppe. Vi har nemlig nordjyske gaester paa besoeg, og de skal ogsaa passes. Vi skal ud af byen og op i den friske bjergluft, hvor vi skal praesentere, laere og diskutere. Der er selvfoelgelig indlagt hyggelige momenter i programmet ogsaa, saa det hele ikke kun drejer sig om arbejde.

Det bliver et par haarde dage, men jeg er frisk hygge, myldretidstrafik, arbejde, gaester, kollegaer, frisk luft og grin.

7 thoughts on “Bjergluft i to omgange

  1. Rikke, vi var oppe i La Sierra de Madrid, i en lille landsby som hedder Garganta de los Montes paa et rigtigt hyggeligt sted.

    Anette B, det var hyggeligt med koldt. Der sneede sgu! 🙂

    Marianne, 🙂

    Madame, jeg fik det hele til at gaa op i en hoejere endhed 🙂

Skriv et svar

