Halvskumle udsigter

Der regner. Naar der regner i Spanien kollapser alt. Paa den spanske maade. Vi faar danske gaester i morgen, og jeg ved med sikkerhed, at de ikke kommer for at nyde spansk regnvejr. De vil have sol og sommer og vin og tapas ude i det fri.
Jeg sidder og undrer mig over, hvad der skete med det fantastiske vejr, som vi havde i weekenden. Hvordan kan det forsvinde fra den ene dag til den anden? Det er jo for hulen ikke Danmark vi bor i. Jeg kan kun se een loesning paa potetielt regnvejr kombineret med forventningsfulde gaester. Shopping. Alt under et tag. Lad os ikke haabe, at resten af Madrid har faaet samme idé.

9 thoughts on “Halvskumle udsigter

  1. Shopping er idéelt når vejret er dårligt 😛 Troede ikke det skiftede så voldsomt i Spanien

  2. Anette B – jeg tror ogsaa godt, at de kan affinde sig med en tur til Plaza Norte. Der er vitterligt alt 🙂
    Vejret plejer ikke at skifte drastisk, men i disse tider kan man vist ikke regne med noget…

    Liselotte – meget mere end man lige umiddelbart gaar og regner med 😉

  3. Jeg sender lige et ønske til vejrguderne og beder om sol til dine danske gæster i dag. Så slipper I også for at shoppe :O)

Skriv et svar

