Genoptaget

Nu gik den ikke laengere. I frokostpausen vendte jeg tilbage til motionscenteret for foerste gang i tre uger. Foerst var der paasken og dernaest en ond influenza, som har holdt mig i knae indtil nu. Svoemmehallen er derfor stadig lukket land.

I mit fravaer var der kommet nye maskiner i motionsrummet. Saa er det da noget ved at komme tilbage. Den fik gas paa cyklen og stepmaskinen. Nu foeles benene dejligt tunge, mens foelelsen af ekstra energi stroemmer ind over mig. Onsdag er jeg klar igen.

4 thoughts on “Genoptaget

  1. Marianne, det er sjovt som ferien liiige skubber motionen lidt i baggrunden 😉
    Du maa op paa jernhesten igen, glaeder mig til at laese om dine nye eventyr paa oenskeoen 🙂

  2. Det lyder dejligt! Jeg tror jeg løber en tur så snart jeg kommer hjem – man får det jo meget bedre.
    Håber du er helt rask igen, Fisker!

Skriv et svar

