Sommerlig weekend

Der er lovet 25 grader og sol fra en skyfri himmel hele weekenden. Det skal da udnyttes paa en eller anden maade. Maaske lurer aarets foerste dag paa taeppet i El Retiro parken lige om hjoernet. Eller maaske skulle man droene ud af byen.
I eftermiddag koerer vi til Villanueva de la Cañada, en lille landsby uden for Madrid, hvor Fernández har studeret paa Universidad Alfonso X el Sabio. Her ligger hans eksamensbevis nemlig og venter paa ham. Det er underskrevet af selveste Spaniens konge, det bliver alle universitetseksamensbeviser i Spanien, og saadan en proces tager halvandet aar eller mere. Men der er ogsaa paent mange eksamensbeviser, som skal skrives under, et land som skal repraesenteres, og ferier som skal holdes.

God weekend!

4 thoughts on “Sommerlig weekend

  1. Jeg kan slet ikke tåle at læse om den temperatur I har i Spanien. Jeg er helt misundelige – på den gode måde. Håber I får en dejlig week-end.

  2. Jeg vil også…. sidde i solen og nyde en tapas, at du nænner at forfører mig hen i drømmene 🙂 Ha en god weekend – det behøver jeg ikke at skrive for det får du jo……

  3. Anette B, det var også lidt pral 😉 God weekend til dig!

    Tina – oiL, det er super skønt, men hvad er det med sne? Det er da næsten ikke til at holde ud at tænke på.

    Marianne, jeg kunne ikke lade være 😉
    Lige over 🙂

Skriv et svar

