Taalmodighed er en dyd

Min taalmodighed er snart brugt op. Jeg proklamerede for en maaneds tid siden, at det tog mindre end en dag at faa etableret en ny telefonlinie i vores nye lejlighed. Det gjorde det saamaend ogsaa, men det at flytte og tilmed opgradere (ja, opgradere, tilfoeje services og betale mere) sin internetservice til at inkludere internet, fjernsyn og telefon er straks en anden sag. Eftersom vi er eksisterende kunder har Orange tilsyneladende ikke travlt med at faa sat stikket i. Det vaerste er, at de er mere end ligeglade med, om man gentagne gange truer med at skrifte operatoer. Men hvad hulen goer man, naar de er de eneste, som har et uovertruffent godt tilbud paa udenlandsopkald (hvor man vitterlig kan tale i uendeligheder), som andre operatoerer slet ikke kommer i naerheden af? Venter man bare paent i spaending eller er det nu man skal skabe sig helt vildt, naeste gang man ringer til kundeservice?

9 thoughts on “Taalmodighed er en dyd

  1. Skabe sig!!! Der er andre udbydere vel – men så er der jo lige problemet med udenlandsopkaldene! Jeg har den officielle leverandør til belgiske opkald og en anden til udenlandsopkald – og internettet og mobilen tager firmaet sig af! Nu har jeg villet have digital-tv – og har kontaktet dem via email, telefon, personligt i en måned – og intet er sket! Man skulle virkelig tro, at de ikke vil tjene penge!

  2. Liselotte, det er meget oev! Jeg er bange for, at det ikke hjaelper at hidse sig op. De har en helt list klar af affejningssaetninger naar man begynder paa sin klagesang.

    Marianne, kun naboens wifi, som jeg en sjaeldent gang kan tiltuske mig i faa minutter 😉

    June, ja – du kender det jo…

    Pernille, der er masser af andre udbydere, men de har ikke det, jeg vil have. Det er der problemet ligger. Men du har ret, man skulle virkelig ikke tro, at de vil tjene penge 😦

  3. Hold da op hvor er det irriterende! Jeg hælder nok til Niles løsningsforlag. Men vi kender så godt herhjemme, hvis det kan være en smule trøst for dig.

  4. Pingback: Fraek som en slagterhund « fisker & fernández

Skriv et svar

