Stormfuldt

Jeg har plapret loes om det fantastiske foraarsvejr i uendeligheder, men jeg er bange for, at jeg kommet til at jinx’e det. Nu er her iskoldt og stormvejr i orkanstyrke. Faktisk er her saa koldt, at jeg gav mig selv fri fra svoemning i frokostpausen for at slippe for at bevaege mig ud i stormen. I stedet sneg jeg mig langs vaeggen ned paa baren under kontoret og spiste frokost. Ja, er det ikke utroligt, at en smule kulde og stormvejr kan stoppe en nordjyde? Men man vaenner sig altsaa hurtigt til det spanske vejr og ikke mindst alle de gode undskyldninger.

3 thoughts on “Stormfuldt

  1. Nu skal du ikke klage over et enkelt blæsevejr over Madrid. Vær glad for du ikke har opholdt dig her i Nordjylland siden nytår. Vi har ikke haft andet end storm, ind i mellem orkan og regn!Så vi kan godt bruge lidt af det forår i har haft i Madrid.

  2. Det er altså lige pludselig blevet anti-forår hér… ved ikke lige hvad, der skete!

    Men du har fået flot forårsbanner… ser rigtigt godt ud 😉

  3. Mor, jeg tror slet ikke du ved, hvor koldt her er. Vi koerer nu paa tredjedagen med stormstyke og kold, kold vind.

    Pernille, jeg ved ikke hvad der sker med vejret i disse dage. Det er skraemmende.
    Der skulle lidt foraar til paa en kold aften uden internet 😉

Skriv et svar

