Foraarstendenser

Om lidt har jeg weekend. Gaesterne er paa vej. Temperaturene stiger og vi er staerkt paa vej mod de 20 grader. Det skal blive godt med en lang weekend, jeg synes faktisk, at den er fortjent.
I paasken havde vi egentligt planlagt et smut omkring Fuengirola for at nyde livet paa stranden et par dage. Men den plan er taget af programmet igen. Fernández skal nemlig en tur til Sydamerika i arbejdsoejemed, saa der bliver kun plads til det saedvanlige paasketamtam i Écija. I stedet har vi kompenseret lidt for den manglende strandnydelse, og om et par maaneder rejser vi paa forlaenget weekend i Koebenhavn. Vi har lige koebt billetterne. Der er nemlig et par babyer, som skal besoeges. Og deres foraeldre selvfoelgelig.

10 thoughts on “Foraarstendenser

  1. Så bliver Trunte og Co. glad, når I kommer og deltager i barnedåben! Charlotte og Co. får også fornøjelse af jer i samme weekend, og det kan jeg se, de også glæder også til I kommer. Jylland må undvære jer denne gang! Vi venter til sommer.

  2. Pernille, det bliver dejligt, helt fantastisk. Jeg er klar med en masse forslag til hvad weekenden skal byde paa 🙂

    Mutti, jeg tror de bliver glade, det loed det da til. Vi har faaet lov til at invadere Charlotte og Prebens lejlighed. Hvem ved, maaske mangler de en barnepige loerdag aften 😉
    Jylland maa vente i denne omgang, det bliver koebenhavnerne, som maa traekkes med os 🙂

  3. Ja, vi er rigtig glade og glæder os helt vildt til at i kommer. Det er så dejligt at i kan og gider at rejse den lange vej, for at komme til barnedåben.

  4. I har I bare at holde på det gode vejr til når jeg skal med familien på påsketamtam i Nájera.

  5. Det lyder hyggeligt med barnedåb i København. Ha’ nu en forrygende weekend med gæster i dejlige 20 graders varme.

  6. Trine, det bliver så godt at se jer og lille Julius 🙂

    Rikke, jeg lover at gøre hvad jeg kan 😉 Det bliver da lækkert med en påsketur til Espain 🙂

    Madame, den var forrygende – min weekend, og sikke et vejr vi har haft. Jeg har faaet sol på næsen 🙂

    Tak, Marianne 🙂

Skriv et svar

