Morgenlys

Jeg kunne ikke dy mig. Det er en fryd at staa op paa dage med klart vejr, hive persiennen op, og bare nyde sollyset, som kaster sig ind over byen.

pirulli.png

Foraaret er paa vej. Jeg kan se det nu. Paa vej til metroen i morges opdagede jeg smaa, groenne spidser paa grenene. Alt tyder paa, at foraaret og dets farver er ankommet naar Hr. og Fru Fisker goer deres entre om en lille maaneds tid. Jeg ved, at de vil elske det.

madrid.png

Jeg taeller dagene til weekenden begynder. Lejligheden begynder at tage form. Fernández havde fat i den store boremaskine, og billeder og malerier haenger nu endelig hvor de skal. I dag bliver gaestesengen koebt, og saa er vi vist klar.

15 thoughts on “Morgenlys

  1. Wow nogle smukke billeder.

    Sikke da en udsigt.. og så fra gæsteværelset. I skal vist snart have lavet et nummerbestillingssytem til det værelse 🙂

  2. Man bliver altså helt afhængig af det med at bo oppe i luften med udsigt… 😉 Jeg fascineres af det hver dag – luften, lyset og friheden ved, at intet bremser mit blik. Det bliver svært at komme ned på jorden en dag!

    Og din lille parador bliver vist hurtigt overbooket 😉

  3. Joan, det var udsigten der solgte mig. Fernández synes vist ikke den er saa vigtig. Der bliver nok lidt mere rift om gaestevaerelset, nu hvor der ikke er tremmer for vinduerne 😉

    Nille, ja – hoejderne er super dejlige, jeg bliver aldrig traet at glo ud, langt ude 🙂 Jeg tror, det er fordi vi er vant til smaa etager i DK, hvor udsigten er over til naboen…

  4. Ja, det er en anden udsigt end den, vi tidligere har oplevet. Jeg glæder mig meget til at indtage gæsteværelset! og altanen!

  5. Hold da helt k… en udsigt, hvem ville ik ønske sig den lige fra morgenstunden.

    Nyd den os lige lidt for os andre fisker:)

  6. Sikke nogle skønne billeder – og så er det din udsigt fra gæsteværelset!
    Jeg kan tænke mig, at I har endnu mere forår dernede, end vi har her. Her står alt på spring med små lysegrønne blade. Ih hvor vi trænger til lys og varme og blomster …

Skriv et svar

