En forårsdag

Solen skinner og varmen trænger igennem. Der er forårstendenser i Madrid i disse dage. Vi lod vinterjakken hænge i skabet og nød solen på en bænk i parken. Mændene havde fundet ud af deres vinterhi, og spillede pentanque, mens de småskændtes. Måske var formen list rusten her først på sæsonen.

pentanque.jpg

Inden da var vi ude og se på en secondhand lædersofa, som jeg spottede til en formidabel pris i en nyopslået annonce på internettet i går aftes. Den er vores nu, og vi henter den om en uges tid, når vi har fået nøglen til den nye lejlighed.
Det var vist egentlig nu, at jeg burde gå i gang med en hel masse sortering, oprydning og udsmidning, som man jo bør gøre, når man skal flytte. Men der sker vist ikke noget ved at udskyde det til i morgen i stedet for. Vel?

13 thoughts on “En forårsdag

  1. Manana manana… 😉

    Godt at sofaen er fundet – vigtigt at have et sted at slå sig ned efter udpakningen!

    Her er det også nærmest forår – der er målt 16.8 grader i Bruxelles i dag. Tog kun en gåtur men overvejer fortovscaféen i morgen!

  2. Tillykke med sofaen. Godt fundet 🙂

    Sikke dejligt det lyder, at kunne lade vinterjakken blive hjemme.

    Og det der pakkeri… det løber jo ingen steder 😉
    Rigtig god tur i morgen 🙂

  3. Marinne, du har ret. Pakkeriet er ikke løbet nogen steder 😉

    Jeg skal nok lige give en bette reportage i morgen, om ikke andet er der i hvert fald en flok lækre fodboldspillere at rapportere om!

  4. Tillykke med sofaen – det lyder som et godt kup, du gjorde. Jeg er lidt misundelig på jeres ‘næsten forår’. Her er det dog også lunt efter årstiden, og mine roser er sprunget ud med nye grønne blade. Bare de ikke fortryder …

  5. Det er så skønt når udelivet igen kommer frem, det er en helt anden oplevelse at være ude når der igen er liv- OG solen skinner:)

  6. Madame, efter en spandfuld god sæbevand og lidt læderfedt er det et kup, det er jo med at se mulighederne 😉

    Jeg krydser fingre for dine roser 🙂

    Pia, det er så skønt. Lys og varme betyder meget for os alle 🙂

  7. Lækkert med ny sofa. Tillykke med den 🙂

    Skønt i har forårsagtig vejr. Her er lunt, men så tåget, at man ikke kan se ret mange meter frem. Men efter at have læst rundt omkring, så tror jeg kun det er her ved skoven, der er så tåget.

    Hav en dejlig søndag. Og overanstreng dig nu ikke med det pakkeri.. Du når det nok.

  8. Dejligt når man igen kan komme ud uden jakke… vi venter lidt endnu herhjemme. Men måske man skulle køre sydover snart, bare i en weekend.

    Tillykke med sofaen. 🙂

  9. Joan, solen kommer ogsaa snart til dig 🙂

    Jeg overanstrengte mig ikke, men lidt fik jeg lavet 😉

    Pia 🙂

    Johanna, det er super skoent, men her er stadig koldt om aftenen…

Skriv et svar

