Ud og suse

Fernández og jeg skal ud og suse i aften. Vi er inviteret til afskedsfest. Det foregår efter mere eller mindre samme princip, som sidste gang vi var ude og svinge træbenet med det slæng. Jeg sidder lidt og sådan prøver at overbevise mig selv om, at jeg skal, uanset hvad susningen måtte få af følgesygdomme, over og svømme i morgen. Inderst inde ved jeg godt, at Fisker, en svømmehal og eventuelle tømmermænd bare overhovedet ikke vil gå hånd i hånd. Det vil faktisk være et skrækscenario af værste skuffe. Men det er da forsøget værd…

9 thoughts on “Ud og suse

  1. Rigtig god fornøjelse i aften til jer begge to.
    Tro på at du kommer afsted i morgen og drik så igennem. I morgen ser du helt anderledes på det og skal nok komme på en god undskyldning for ikke at tage afsted 😉

  2. Ind i mellem et glas eller to minder du bare Fernández om cocktails på Costa Rica – han er sikkert mere modtagelig om et par timer 😉

    Og så er det ellers bare at nyde aftenen – og svømmehallen er der jo også søndag morgen 😉

  3. Bare afsted, I skal ud og suse og slå til Søren. God fornøjelse og god weekend. Har lige siddet og savlet over dine fiskeindkøb på det tidligere indlæg. Hvor gad jeg godt ha’ den mulighed indenfor rækkevidde:)

  4. Ja, den skal have en på hatten, hi hi 🙂

    Costa Rica skal også nok blive listet ind, jeg bestiller et par eksotiske drinks og smooth talk’er for resten af pengene 🙂

    Sifka, sepiaen var bare mums, så’n lige med lidt hvidløgsmayo…

  5. Hej begge to!

    Rigtig god fornøjelse i aften, når I skal “ud og svinge træbenet”!!!

    Nyd jeres ungdom. Den kommer ikke tilbage.

    Kærlig hilsen
    Gudrun og Peder

  6. Jeg håbder, I havde en skøn aften i går, Fisker, og så er svømmehallen der nok stadig i morgen, hvis du ikke er helt på mærkerne i dag 😉

Skriv et svar

