Ét ord

Jeg er blevet lokket, so here it goes:

1. Hvor er din mobil? Her
2. Din kæreste? Hjemme
3. Dit hår? Brunt
4. Din Mor? Betænksom
5. Din Far? Hjælpsom
6. Din favoritting? Bøger
7. Hvad drømte du om i nat? Arbejde
8. Hvad drikker du helst? Cola
9. Drømmebilen? Alfa Romeo
10. Hvilket rum er du i nu? Kontor
11. Din eks? Glemt
12. Din største skræk? Miste
13. Hvad vil du være om ti år? Glad
14. Hvem var du sammen med i går aftes? Fernández
15. Hvad er du ikke? Tålmodig
16. Det sidste du gjorde? Arbejde
17. Hvad har du på? Tøj
18. Din favoritbog? ‘A prayer for Owen Meany’
19. Det sidste du spiste? Kiks
20. Dit liv? Udfordrende
21. Dit humør? Godt
22. Dine bedste venner? Forstående
23. Hvad tænker du på lige nu? Buskort
24. Din bil? Vectra
25. Hvad gør du lige nu? Tænker
26. Din sommer? Oplevelser
27. Civilstatus? Taget
28. Hvad er der på dit TV lige nu? Ingenting
29. Hvornår lo du sidst? Idag
30. Hvornår græd du sidst? Søndag
31. Skole? Fremtid

Marianne og Madame, har i ikke lyst?

9 thoughts on “Ét ord

  1. Pingback: Ét ord « fredelig

  2. Marianne, det lyder godt, jeg ser frem til at laese om dig 🙂

    Madame, no prob – det er ellers kun et ord 😉

    Tina, den er faktisk svaer, man vil jo saa gerne uddybe en hel masse. Jeg har ogsaa snydt lidt med bogen (vi kan jo ikke goere for, at vores yndlingsboeger har flere ord i titlen) 😉

  3. Jeg ved godt vi er mange der nok ønsker os det samme af det mest basale i livet, men alligevel, jeg blev godt ramt (positivt) da jeg læser at din værste frygt er at MISTE og at du mest af att ønsker at være GLAD, også om 10 år.

    Det var som taget direkte ud af min mund, jeg er SÅ bange for at miste og jeg er skide dårlig til det. Samtidig er mit store ønske altid at være glad, og det er jeg heldigvis god til:)

  4. Pia, jeg er frygtelig bange for at miste. Det tror jeg alle mennesker er, men nogen tænker mere over det end andre (det er så dig og mig). Det er utroligt vigtigt for mig, at være glad ellers er det sgu’ ikke meget ved. Men man er jo sin egen lykkes smed, det ved jeg, at du ved. Så derfor tror jeg også, at vi selv bestemmer om vi vil være glade eller ej…

    Deborah, anytime 🙂

Skriv et svar

