Den lokale

I Madrid er der et bredt udvalg af polideportivos, som er kommunale sportsklubber. Disse udbyder praktisk talt al slags sport til en overkommelig pris. Billetten er gyldig i alle klubberne og der kan købes adgang tilsvarende ens sportsengagement – læs: man behøver ikke melde sig ind et år og betale et fast beløb hver måned.

polideportivo.png

Normalt svømmer jeg i en polideportivo, som ligger tæt på mit arbejde. I dag tog jeg for første gang hen for at svømme i den lokale polideportivo, som er en af de større komplekser i Madrid. Her er atletikanlæg, tennisbaner, fodboldbaner, udendørs og indendørs svømmebassiner, motionscenter og en stor sportshal med fem basketballbaner. Der er bestemt noget for enhver. Når først foråret kommer og foden siger ja, kan jeg mærke, at jeg skal i gang med min helt egen hemmelige drøm; at spille tennis…

5 thoughts on “Den lokale

  1. Det er da sandelig noget andet end det udbud vi har! Rigtig god idé at man kan gå, hvor man vil! Og prøve forskellige ting uden at skulle betale mere… det er jo nok, der afholder én fra at prøve noget nyt! Bare foråret snart kommer… så vi kan få en dansk Nadal! Det er aldrig for sent!

  2. Ja, Pernille – det er med at benytte sig af, at alle tilbudene bare står og venter på, at man dukker op.
    Tak fordi du tror på mig og min drøm, du skal nok blive inviteret med til et par masters, hvis jeg når det inden pensionsalderen 😉

  3. Jeg synes også, det er en fænomenal idé, at man hos jer kan gå hen, hvor man vil og få motion. Her i mit nye store kontorhus er der lige åbnet et kæmpe fitnesscenter. Måske man skulle prøve at stikke hovedet indenfor 😉

  4. Madame, det er rart at det alt sammen er sammenhaengende og ikke mindst til at betale. Desuden aabner det doere til at proeve nye ting, som man hidtil har afholdt sig fra.
    Jeg ville elske, hvis der var fitnesscenter paa min arbejdsplads 🙂

  5. Pingback: Søndagsstævnemøde « fisker & fernández

Skriv et svar

