Solskin

I dag har været en fantastisk flot dag med høj solskin og lunere temperaturer. Jeg tog på udsalg, men på trods af et ihærdigt forsøg, købte jeg slet ikke noget (som var på udsalg). Jeg ved at foråret og varmen er lige om hjørnet. De spanske årstider skifter hurtigt og markant, og derfor virker det omsonst at investere i flere uldne sager. Det kriblede i fingrene og pottemånen, men jeg var mere fornuftig end, jeg nogensinde har været.

solskin.png

Efter et hurtigt pitstop derhjemme, inviterede Fernández på frokost, hvis beliggenhed alligevel banede vejen for et enkelt udsalgsobjekt. Til halv pris vel og mærket. Senere fik vi handlet godt og grundigt ind, og fra nu af står den kun på hygge. Ja, og så selvfølgelig aftensmad, men der er længe til endnu…

2 thoughts on “Solskin

  1. Jeg er lidt misundelig på jeres lunere vejr, det kunne vi godt bruge her. Det lyder som om, I har haft en dejlig lørdag. Her i København har der været et hyggeligt blogtræf – det var en stor oplevelse.

Skriv et svar

