Fuld af fortrøstning

Efter mere end to lange måneder kastede jeg mig i dag ud i det at dyrke noget sport. Faktisk var jeg godt på vej til det i går, men jeg fik en lang næse, da jeg stod foran indgangen til motionscenteret. De havde lukket. Det slog mig heldigvis ikke ud af kurs, og dagen i dag blev den, hvor jeg igen plumpede i svømmebassinet (med badehat og svømmebriller, nødvendigt men absolut ikke graciøst). Jeg svømmede og svømmede, og mærkede slet ikke noget til min fod. Jeg var endda en sand engel, for jeg huskede at lave alle mine genoptræningsøvelser. Noget jeg ikke just har praktiseret i flæng over juleferien. Det var i grunden nok mere tanken om det varme bassin, der trak. Jeg er fuld af fortrøstning; den fod skal nok blive tip-top i orden. Og hvor var det bare vidunderligt igen at få lov til at røre sig.

4 thoughts on “Fuld af fortrøstning

  1. Dejligt at høre Fisker! Og svømning er fed træning for foden! Men det tyder da også på, at den heler rigtigt godt som den skal! Men hvorfor lukke et fitness-center i janauar måned – det er deres bedste måned 😉

  2. Jeg tror bestemt, der er gode udsigter for den fod. Der var lige et par gange, hvor den knagede lidt, men det er vist ogsaa normalt.

    Mht. motionscenteret; det er spansk, naar det er bedst – alt kan ske, ogsaa helt uden forklaring 😉

  3. Sikke en god idé at svømme, så du får trænet din fod op igen. Og svømning skulle jo også være noget af det bedste for hele kroppen, siger så jeg, der selv trænger til at komme i gang med noget træning 😉

  4. Madame, saadan er svoemmetur passer perfekt ind i min lange frokostpause, og saa er det jo, som du skriver, noget af det bedste for kroppen.
    Der er kun een vej, og det er hen til svoemmehallen 😉

Skriv et svar

