Solgt

Jeg har været på arbejde i dag for første gang i seks uger. Eller det vil sige, jeg har været på mit kontor, men jeg har ikke rigtigt lavet noget. Der var nemlig indkaldt, under megen hemmelighedskræmmeri, til ekstraordinært stormøde og det ville jeg da ikke gå glip af.
Faktisk vidste jeg godt, hvad der var los, for min chef ringede til mig i går eftermiddags for at overbringe mig nyheden, som da endnu ikke var officiel, om at min arbejdsplads er blevet opkøbt at en stor, multinational virksomhed. Min arbejdsplads var indtil i dag privatejet og opstarte med blod, sved og tårer af to fyre med masser af håb og gå-på-mod for tre et halvt år siden. Dengang var de to, nu er vi 110. Det er vist noget med, at der ikke vil ske nogen ændringer det næste års tid, så det bliver business as usual efter ferien.
Pudsigt nok er det ikke mere end en uge siden, at jeg fortalte min marketing mentor om, at jeg godt kunne tænke mig, at arbejde for en multinational virksomhed en dag (ude i fremtiden). Det gør jeg så nu. I hvert fald på papiret.

8 thoughts on “Solgt

  1. Tillykke med at du er kommet i gang igen, Fisker! Det var dejligt for dig, også at det ikke giver problemr, at firmaet er blevet solgt.

  2. Det kunne da ikke passe bedre, selv om detk un gør en forskel på papiret endnu:)

    Ha lige en rigtig dejlig jul når den også kommer til jer om få dage:)

  3. Madame, jeg starter først d. 8. januar, blev raskmeldt i går. Jeg skulle bare lige forbi kontoret og høre lidt mere om opkøbet 🙂

    Pia, jeg håber på det bedste 🙂
    Jeg håber du får en dejlig jul også, selvom jeg godt ved, at denne jul bliver speciel hård. Men du har folk omkring dig, som passer godt på dig og det er rart at vide. Jeg sender dig en masse tanker.

  4. Det er da alletiders nyhed – det kan på længere sigt kun være en bonus at være del af noget større. Selvfølgelig er der altid risikoen for at drukne lidt i noget megastort bureaukratisk bøvl! Men det åbner jo flere karrieremuligheder… jeg synes, at det er en dejlig nyhed – og en spændende måde at starte 2008 på!

    Jeg håber, at foden er i bedring – og at du har haft en skøn lang juleferie!

Skriv et svar

