Mens vi venter vol. II

Jeg har lige ringet til lægen for at høre, om jeg ikke kunne lokke lidt status ud af ham. Han er en mand af få ord, men når han taler, foregår det usandsynligt hurtigt og meget mumlende, så man skal godt nok spidse ørerne, når han endelig lukker op for godteposen. Jeg vil faktisk vove at påstå, at han ikke taler hurtigt på den spanske måde, men nærmere på den lægeagtige, indforstået måde.
Min udledning af det han sagde, er at svarene ikke kommer før på fredag, og at han ringer til mig, når han ved noget. Godt, så venter jeg på det. I spænding.

5 thoughts on “Mens vi venter vol. II

  1. …Jeps. Spidse ørene skal man ofte. Når det går stærkt så går det stærkt… og hvis man så skal lytte til mumlende lægesnak… jeg krydser mine fingre for at at når HAN så ringer til DIG at har noget godt i godteposen.

    Hvordan står det i øvrigt til med foden? har du stadig ondt… må du snart begynde at “hoppe” rundt på den?

  2. Jeg er heldigvis i supergod form mht. hurtig-spansk med alle de andalusiere jeg omgås, men ham her lægen, han har sin helt egen specielle teknik til at gøre sig uforståelig. Jeg kan ikke sætte fingeren på hvad det er…
    Jeg venter på, hvad han har at sige om scanningen. Den gør stadig ondt og den er blå-lilla. Det foruroliger mig en smule, at jeg stadig ikke kan støtte på den. Men hvad ved jeg? Jeg er jo ikke læge 😉

  3. Det er godt nok træls, at du skal vente igen, Fisker. Jeg håber, at der er en god besked at vente på i morgen.
    Det, du fortæller, minder om min moster på 84, som måtte opgive at bo i Spanien efter 10 år, netop på grund af disse hurtigtsnakkende læger, hun ikke kune forstå. Så nu er hun lige flyttet hjem til Danmark igen 😉

Skriv et svar

