Lider du af klaustrofobi?

Det spurgte lægen mig. Han var bestemt ikke tilfreds med, hvad han så, hvilket betyder, at jeg, på mandag morgen, skal scannes på en anden klinik. Hævelsen er ikke faldet, anklen er stadig meget blå, og smerterne har ikke aftaget i to uger.

catscan.jpg

Det er utroligt, hvad der er muligt med en privat sygeforsikring her i Spanien. Fredag eftermiddag kl. 17.30 ringede lægesekretæren for at bede om en tid til scanning, og mandag morgen kl. 9.15 skal Fisker møde op til scanning. Fernández og jeg er desværre ikke så veletableret endnu, at vi har en privat sygeforsikring, men jeg kan se nu, at det er værd at overveje. Heldigvis (kan man vel sige) skrumlede jeg i arbejdstiden, så mit uheld betegnes som en arbejdsulykke. Dermed får jeg lov til at lukrere på mits arbejdes så udmærket sygeforsikring. Jeg er meget heldig. Når nu det skulle være.

9 thoughts on “Lider du af klaustrofobi?

  1. I princippet er jeg imod privat sygeforsikring, men jeg har valgt at bosætte mig i et land hvor det er et nødvendigt onde, og må indrømme, at jeg har været meget meget glad for min forsikring de par gange, jeg har haft brug for den.

    Held og lykke på mandag, smukke!

  2. I princippet er det heller ikke noget, som jeg er kraftig tilhænger af. Specielt ikke hvis det er på bekostning af gratis lægehjælp til dem, som ikke har råd til en dyr privat sygeforsikring.

    Tak, søde Irene 🙂

  3. Ja, det er da held i uheld, Fisker. Heldigt, at det er en arbejdsskade – men sikke en ubehagelig besked, du fik. Jeg krydser fingre og tæer for dig mandag morgen klokken 9.15 😉

  4. Det var da en træls besked, når det vist ikke var det du havde regnet med. Men godt du kommer hurtigt videre i systemet.
    Jeg er heller ikke vild med privatsygeforsikring, men godt du har en god arbejdsplads, når det nu var en arbejdsskade.

    Rigtig god weekend 🙂

  5. Madame, jeg er ikke sikker på, at min læge fra den offentlige sygesikring ville sende mig til sådan en dyr scanning, så jeg er meget heldig. Jeg havde på fornemmelsen, at foden ikke lige frem var i fantastisk bedring, derfor var jeg spændt på at høre lægens næste træk. Jeg sætter pris på din finger- og tåkrydsning for mig 🙂

    Marinanne, jeg havde lidt regnet med det, men det er alligevel træls. Jeg er meget imponeret over effektiviteten på det her område, men der bliver jo også betalt for det.

    Håber du har haft en god weekend 🙂

  6. Jeg kan anbefale Asisa. Det har jeg, og er rigtig glad for det. Dog kan man komme ud for uduelige laeger alligevel, saa det er bare med at lede efter en god en, og saa blive der naar man har fundet ham/hende.

    God bedring med foden.

    Anja

  7. Anja, tak for rådet. Det er faktisk første gang, at jeg er ved lægen hernede. Jeg har endnu ikke haft grund til at besøge min egen læge, så i princippet ved jeg ikke helt, hvad jeg har med at gøre. Men jeg vil bestemt undersøge Asisa 🙂

  8. Hmmm… det lyder lidt som da min elskede sprang akillesenen… Er du sikker paa det ikke er det der er sket? Poej poej med resultatet under alle omstaendigheder og god bedring!

  9. Velkommen til Tina og tak for din hilsen 🙂
    Uha, jeg bliver helt nervøs, bare det ikke er det, som er sket. Lægen burde ringe inden for en halv time, så jeg kan får noget afklaring.

Skriv et svar

