Frisk luft

Jeg har været ude og få lidt frisk luft i dag. Jeg tog krykkerne og humpede de 100 meter der er til vores mercadito (slagter, delikatesse og grønthandler under samme tag). Det var ikke just nogen succes. Jeg er nemlig enormt dårlig til at gå på krykker, der var alt for varmt og jeg fik skide ondt i den anden fod. Så humpede jeg de 100 meter tilbage til vores lejlighed med en heppende/poseslæbende Fernández på sidelinien.

plaza.png

Da jeg endelig fik mig installeret på en stol, blev jeg enig med mig selv om, at frisk luftindtagning for fremtiden foregår lige uden for gadedøren, og at krykker i øvrigt har haft det samme design de sidste 25 år. Burde der ikke snart komme en opgradering til et ergonomisk design, som ikke smadrer skuldre og hænder, på vej? Hvem melder sig?

7 thoughts on “Frisk luft

  1. Åh nej, det lyder barskt! Og jeg kan virkelig godt forstå, du efterlyser ergonomiske krykker. For det er jo ikke sjovt at være indespærret i en måned.

  2. Ja, det er da helt utroligt at de krykker ikke er blevet udviklet.
    Jeg kan godt forstå du ikke kan komme langt omkring.
    Godt I har varmt vejr og ikke frost, for så ville det næsten være umuligt for dig at komme omkring.

    Rigtig god bedring med benet og nålene! 🙂

  3. Jeg skulle vist bare have luft for mine frustrationer over at sidde her og kukkelure…
    Liselotte, jeg er sikker på at øvelse gør mester, sådan er vist med det hele 🙂

    Madame, det er slet ikke så barskt, som jeg fik det til at lyde. Jeg glemte bare lige at tænkte lidt positivt et kort øjeblik 😉

    Marianne, godt du er enig! Og tak 🙂

  4. Da jeg gik med krykker, tog det et stykke tid før musklerne i arme og ryg var tilstækkeligt stærke til at jeg orkede lidt længere ture. Men så gik det faktisk osse stærkt. Man kan vænne sig til meget og daglig motion og frisk luft skal der til.

Skriv et svar

