Oh happy day

oh_happy_day.jpgJeg har en god veninde, som jeg har kendt hele mit liv, man kan vist sige, at hun kender mig på godt og ondt. Hun er lige så meget nordjyde, som jeg selv er, men bor på Amager. Hun tænker altid på mig på de hyggeligste måder. Til min fødsesldag bestod gaven af et potpourri af de ting, jeg elsker. I sidste uge sendte hun mig DVD-filmene Zappa og Kundskabens Træ, bare fordi hun vidst jeg ville elske dem, og fordi de mindede hende om mig og de mange gange, vi har set filmene sammen gennem årene. Efter hun fandt ud af, at jeg var kommet galt afsted og fanget på min sofa i et pænt stykke tid, sprang hun minsandten med sin 7 ½ måned gravide mave ned på posthuset, og sendte mig endnu en DVD-film, nemlig Oh Happy Day, som jeg aldrig har fået set. Hun er altså dejlig, hende den strandede hval fra Amager…

6 thoughts on “Oh happy day

  1. Hvor er det betænksomt og sødt gjort, når du nu sidder der stavnsbundet til sofaen et godt stykke tid. Dejlige veninder er gode at have 😉

  2. Sikke en god veninde! Filmen er ret god – jeg så den selv til en forpremiere, hvor det gospelkor der synger i filmen kom og sang. Det var kanon godt.

  3. 7½ md. det lyder så voldsomt…det havde jeg ikke lige tænkt over, så var jeg nok ikke sprunget afsted…ha ha
    Jo, selvfølgelig var jeg det. Glad for at du ikke har set filmen og håber du nyder den.
    Rigtig god weekend
    Knus

  4. Trunte-mor, den skal blive nydt til fulde, det lover jeg dig. Du havde slet ikke behøvet være så moderlig, men du har jo altid haft genet, og så er det jo godt at tyvstarte lidt 😉

    Tusind tak 🙂

Skriv et svar

