Udskudt

Oev! Besoeget denne uge er udskudt. Vores gaest er blevet syg, og ligger i sengen. Heldigvis er det en udskydelse og ikke en aflysning, hvilket klart er det positive aspekt i denne udskydelse.

Eftersom det er Halloween i dag, er Fernández og jeg inviteret til fest. Vi skal moedes med en dansk/spansk flok. Konceptet er fri bar og nachos ad libitum mod en mindre betaling. Det er lige til at holde til.
Og hvad mere er, har vi i morgen endnu en gratis fridag. Det er nemlig El Día de Todos los Santos eller paa godt dansk, Allehelgens Dag. Jeg vaelger at kalde den en allerhulens kaerkommen (fri)dag…

7 thoughts on “Udskudt

  1. Hvor er du heldig at have fri i morgen… det har jeg desværre ikke. Jeg må knokle… men nyd dagen. Måske jeg skal sende et par panellets ned til jer… dem har i vist ikke dernede? (jeg har ladet mig fortælle at det er en catalansk specialietet).

  2. Marianne, den fridag falder helt perfekt 🙂

    Annette, jeg så godt, at du er nødt til at arbejde, øv… Vi har skam panellets her, de hedder bare pastelitos, de ser i hvert fald lige sådan ud. Jeg har guffet dem i mig dagen lang 😉

  3. uhmmmm, det der nachos, det er simpelthen noget gud i himlen må ha fundet på, det smager SÅÅÅÅÅ skønt.

    God fest- og fridag:)

  4. Hvor er I heldige at have en allerhulens kærkommen fridag – sikke et rammende navn, du har fundet. Det lyder rigtig hyggeligt med jeres fest i går aftes.

Skriv et svar

