En god tid

Jeg har en bunke ufærdige projekter på mit bord, som alle skal være færdige på samme tid, og hver gang jeg forsøger at færdiggøre bare et af dem, lander der noget som haster, hvilket betyder, at jeg igen må udskyde hvad jeg egentlig skulle gøre færdigt. Heldigvis tages ophobende arbejdsbunker og deadlines med roligt sind på min arbejdsplads, jeg virker til at være den eneste, som reelt stresser over det (men jeg er jo heller ikke spanier, men en tidsfokuseret og pligtopfyldende dansker). Der er reelle deadlines for de hængepartier, som jeg ligger inde med, der er helt præcise skæringsdatoer hvor de implementeres, udføres og ender. Heldigvis, for når de ender, får vi besøg (læs flertal). Først kommer Dan, som jeg for 10 år siden har passet som au pair i USA. Tiden er en underlig fisk; det der dengang var en nyslået teenager med alle de tilhørende facetter, er i dag en voksen herre, som studerer Musical Theater på Elon University, og derfor har snuppet et semester i London for at få lidt europæisk teaterinspiration.

central-park-2-copy.jpg

London ligger unægteligt tættere på Madrid end North Carolina, og Dan har aldrig været i Spanien før, så han var nem at lokke til et besøg. To dage efter Dan er rejst, finder næste rykind sted. Tre fantastiske tøser har meldt deres ankomst og sat mændene til hus- og børnepasning. Jeg har oplyst Fernández om, at han ikke behøver at følge trop, for det er ikke sikkert han kan følge med os, hvilket han var svært tilfreds med. Der skal hygges igennem. Det er bestemt en god tid at se frem til.

4 thoughts on “En god tid

  1. Det bliver sjovt for jer, men ikke for Sergio. 4 rappe tøser, der alle snakker meget (dansk), hvordan skal Sergio klare sig. Han må flygte ud af lejligheden. Hvordan skal han få plads i badeværelset, den stakkel. Ja, der er svigermor der har talt!

  2. Hej Prut
    Ja, nu er der altså ikke lang tid til, at vi invaderer jeres private “space”. Jeg glæder mig simpelthen SÅ meget til at få et lille indblik i jeres hverdag. Om ikke andet, så bliver det dælme også skønt med et par dages fri fra den travle hverdag i DK.
    Jeg har jo forsynet mig med guide-bøger fra biblioteket, så jeg er rede til den store sightseeing. Hvem ved, det kan være vi får det lige så sjovt, som da jeg var hos dig i London. Den tur glemmer jeg aldrig! Håber ikke jeg falder i søvn i bussen – det er så træls med alle de lyde der kommer når man nikker 🙂

    P – vi ses SNART! Glæder mig!

    KH
    Stine

  3. Stense,

    Jeg glaeder mig ogsaa helt usandsynligt meget, det bliwer sjow! Jeg er sikker paa, at vi nok skal komme op paa hoejde med London med de par festaber som ogsaa kommer med 🙂

    Husk nu lakridserne, det er sgu’ vigtigt!

    Vi ses meget snart, soede ven 🙂

Skriv et svar

