Basket for alle pengene

Efter lidt start vanskeligheder og 40 minutters venten i høj solskin og 30 graders varme (billeterne havde kun sæde- og rækkenumre, men manglede sektionen) kom vi endelig i gang med at se en ordentlig omgang basket. Jeg blev sat godt ind i reglerne, men der var dog et par smuttere her og der. Vi havde medbragt et godt lager af sandwiches og slik, heldigvis…

eurobasket.png

Kampene var gode og stemningen var i top, det kan bestemt ikke udelukkes, at jeg igen tager ind og ser en basketkamp. Arenaen går tydeligvis ind for genbrug og affaldssortering, de havde bare glemt, at der til europamesterskabet i basketball helt sikkert vil dukke folk op, som ikke forstår spansk, men sådan er det; Bienvenidos a España, så kan i lære det…

I dag fylder Fernández år, og han er blevet begavet med et gavekort til en GPS. Modellen er bestemt, og jeg kan mærke på den begyndende utålmodighed, at det vist er meningen, at han vil ud og købe nu. Det betyder vel, at han tilbringer resten af sin fødselsdag og weekenden nede i garagen, hvor bilen holder eller at vi skal ud og køre resten af weekenden…?

7 thoughts on “Basket for alle pengene

  1. Man har jo retten til at vælge hvordan ens fødselsdag skal foregå, plejer jeg at sige, så er næsten helt sikker på at du så må ønskes god tur her fra:)

    Tillykke med manden, må han få vejanvisninger så han aldrig glemmer dem igen;)

  2. Tak for det 🙂

    Pia, jeg er helt enig, man bestemmer det hele på ens fødselsdag, sådan er det bare, og jeg følger glædeligt trop, det bliver jo også min tur om et års tid 😉

Skriv et svar

