Eurobasket 2007

Jeg er absolut en sportspige, dog har jeg aldrig vaeret den helt store basketfan, jeg fatter ikke helt reglerne og synes det er besvaerligt at spille med saadan en knold af en bold, hvilket nok haenger sammen med, at jeg altid har vaeret en fodbold- og haandboldpige. I Spanien er basketball det helt store, baade paa klub- og landsholdsplan, dertil skal det siges, at den spanske herrelandshold er regerende verdensmestre. Paa trods af min manglende interesse for basketball er jeg nu kommet i besiddelse af et ‘klippekort’ til mellemrunden af Eurobasket 2007, som spilles i Spanien i disse dage. Eller det vil sige, at der er Fernández som sammen med en kollega har koebt og betalt disse billetter, og han har inviteret mig med.

I eftermiddag kl. 15 naar vi har fri, drager vi afsted til arenaen som ligger i Madrids Casa de Campo, vi har nemlig hele 3 kampe som skal ses i dag. Blandt andet Spanien-Graekenland, som efter sigende skulle vaere noget af en gyser. Jeg glaeder mig – der er en foerste gang for altid…

5 thoughts on “Eurobasket 2007

  1. Glæd dig.
    Jeg kan heller ikke rigtig finde ud af basket, men har oplevet at se en kamp i Madiosn square garden, hvor New York spillede en gyser kamp. Det endte med jeg stod og og heppede!!!
    Man kan virkelig blive grebet af det.

    Rigtig god fonøjelse.

  2. Jeg har engang vaeret inde og se baseball, som jeg heller ikke fatter saa meget af, i USA (dog var det i en privat ‘lejlighed’ inde paa stadion – det kan man jo hurtigt vaenne sig til…), hvor jeg faktisk blev helt bidt af det. Jeg tror paa, at det her nok skal blive en succes, jeg er jo en lidt af en sportspige 🙂

    Update foelger…

  3. Jeg tror faktisk også det er lige så meget stemningen som selve kampen der giver en det den kicklignende tilstand. Håber det har været alle pengene værd:)

  4. Pia, der var fantastisk stemning, vi sad i sammen sektion som et lille trompetband, og de holdt takten under hele seances, skide skægt!

    Tak for det, Marianne – den er jeg meget glad for!

Skriv et svar

