Carmen

Forestillingen var absolut ikke dårlig; en blanding af flamencosang og -dans samt ballet og opera. Fernández konstaterede tørt efter forestillingen, at han ikke var så meget til opera, men at han godt lagde mærke til, hvor entusiatisk jeg klappede. Faktisk mente han, at jeg var den mest engagerede klapper i salen, men han sad jo også lige ved siden af mig, og jeg var uden tvivl imponeret.

carmen.jpg

Lidt ærgerligt var det, at Fernández sidemand, ud over at have fået et par sjusser inden forestillingen, besluttede sig for at synge lidt med (højt), hvor efter damen foran ham et par gange venligt men bestemt gjorde opmærksom på, at det ikke var ham hun var kommet for at høre. Senere gik han hen og blev lidt snottet, men det vil jeg undlade at beskrive videre. Jeg havde derimod fået en sidekvinde, som var i gang med at udsvede de store mængder hvidløg, som hun må have indtaget i løbet af weekenden. I bund og grund tror jeg Fernández havde det værst. Måske derfor den manglende klappeentusiame.

Dårlige sidemænd eller ej, jeg er klar på endnu en forestilling af samme koreograf, Sara Lezana; España baila flamenco.

2 thoughts on “Carmen

  1. Hvorfor er det lige man kan være så uheldig.
    Når jeg er i bio. er der altid nogle der skal drikke mange øl, tjekke mobilen, snakke eller læse tekster for børnene!!!!!!
    Derfor er det ikke ret tit jeg er i biffen for at se film.

    Men godt du kunne lide det -og klappede ;-P

  2. Ja, vi var vist lidt uheldige…
    Jeg kunne simpelthen ikke drikke øl i bio, jeg ville falde i søvn lige med det samme eller blive helt vild utålmodig, læs: det ville ødelægge hele filmen…

Skriv et svar

