Søndag i september

Søndag middag blev tilbragt i dansk selskab på El Rastro. Der blev spist morgenmad, snakket om kulturforskelle og kigget lidt på de forskellige boder, og til sidst indtaget en cola i skyggen. Jeg havde på forhånd besluttet, at jeg kun ville købe noget, hvis jeg kunne prutte prisen ned, og det er jo i og for sig et reelt udgangspunkt. Jeg fik mig et par gule læderslippers, som skulle koste €8 til €7, og det var, hvad det blev til denne søndag.

img_1678-copy.jpg

Om lidt er Fernández og jeg på vej ud af døren. Vi skal se Ballet Flamenco de Madrid opføre min absolutte yndling; Bizets Carmen.

2 thoughts on “Søndag i september

Skriv et svar

