Svenskertema

Fredag eftermiddag nåede vi lige akkurat at slå Madrids myldretid med en milimeter og undgik dermed at sidde i kø på motorvejen i en taxa.Vi skulle til Danmark og det kunne ikke gå hurtigt nok. Billetterne var billige og afhentningen var klar i Billund (som er meget dårligt forbundet med Aalborg, med mindre man har en frisk far, der staar klar på sidelinien).

mosaic3516505.jpg

Ryanairs fly er holdt i et meget gennemtrængende blå-gult tema, og hvis man lukker øjenene et kort øjeblik (eller længere tid), er det eneste man ser, når man igen slår dem op, gult plastik. Det springer lige frem i øjnene, men forsvinder heldigvis igen kort efter. Flyafgange har en meget trættende effekt på mig. Jeg har flere gange præsteret at falde i søvn inden vi overhovedet har forladt terminalen, og det var også tilfældet denne gang. Jeg vågnede hurtigt op igen, men da havde Fernández snydt mig, og var skyndt sig at falde i søvn, inden jeg begyndte at sidde og knævre. Efter omtent tre timer i luften, landede vi i Billund, hvor der var meget koldt – især for en spanier i t-shirt… Men vi var klar.

4 thoughts on “Svenskertema

  1. Hmm, en hel bunke… Det ved jeg nu ikke Pia, vi lavede da lidt, men traengte vist bare til at slappe af og haenge ud med de mennesker vi ikke ser saa tit. Jeg skal lige op i gear igen, saa skal jeg nok fortaelle lidt om sidste uge.

Skriv et svar

