Dagsorden

Om lidt er det tid til at forlade den stikkende, tunge varme og vende næsen mod nord. I disse dage hænger en tyngende varme over Madrid, som let dræner for energi.

img_1209.jpg

Men ikke mig, og heller ikke Fernández (som godt nok lige snupper sig en siesta i skrivende stund), vi har nemlig ferie i morgen. Turen går via Billund til Nordjylland, hvor de næste ti dage skal nydes i selskab med Hr. og Fru Fisker samt alle veninderne, ungerne og mændende. Der er søsat op til flere sammenkomster, så der bliver helt sikkert mulighed for at se de fleste. Vi er klar, kuffertene er vejet, for Ryanair kører en striks nul-tolerance politik akkurat ligesom cykelsporten gør det, og vi ønsker hverken bøder eller udelukkelse fra denne så billige flyrute.

Lige nu skal sidste kursusgang overstås; jeg er blevet enig med mig selv om, at det har været et lortekursus for at sige ligeud. Jeg har ikke lært noget, som jeg ikke kunne læse mig til andetsteds, og underviseren opfører sig som om, han er faldet ned fra månen dagen før første kursusgang; distræt, konfus og kun besiddelse af et sæt tøj.

8 thoughts on “Dagsorden

  1. Rigtig rigtig god ferie hjemme i nordjylland. Jeg håber det bliver en god ferie, og I får set de fleste af familien og vennene.

    Måske ses vi i Billund den 05. aug, når jeg og I drage sydpå igen 😉

  2. Håber bestemt også at i selv medbringer lidt sommer, ellers bliver det ski noget af en flad vejrfornemmelse i får:(

    Uanset, så tror jeg i vil nyde ferien, det må være super dejligt at komme “hjem” i ferien:)

Skriv et svar

