8

Anette i Barcelona har tagget mig, og saa er der jo ikke rigtigt andet at goere end at saette sig ned og taenke. Jeg skal nemlig fortaelle otte ting om mig selv, og derefter sende stafetten videre til otte andre (lad os nu se om der er otte nye tilbage at vaelge i mellem inden jeg bliver faerdig…).

  1. Foerste gang jeg moedte Fernández, syntes jeg han var lige lovlig langt fremme i skoene. Faktisk lidt irriterende og meget vedholdende… (nu synes jeg jo, at han er det dejligste i verden).
  2. Jeg er helt vild med sovs, praktisk talt alle slags sovse, og helst i rigelige maengder (jeg har endda faaet Fernández med paa mit sovsetrip!). Sovs skal der til.
  3. Jeg er den eneste ud af de fem andre piger fra vejen, som jeg er vokset op med, der ikke er gravid eller har barn/boern (jeg kan stadig naa at overhale nogen af dem inden om med hensyn til aegteskab…).
  4. Jeg har boet i fire lande; Danmark, USA, England og nu Spanien.
  5. Jeg har i mange aar droemt om, at vaere helt vildt god til at loebe. Jeg har flere gange droemt, at jeg loeb et marathon. Hver gang jeg gaar i gang med at loebetraene, undrer jeg mig over, hvorfor jeg egentlig gider.
  6. Da jeg var yngre, ville jeg saa gerne bo i Kina, fordi det var sjovt at spise med pinde (jeg snittede endda selv et par spisepinde til temauge paa skolen).
  7. Selvom det for nogen maaske er meget svaert at tro, saa kan jeg meget hurtigt blive meget genert.
  8. Jeg kan huske de underligste ting helt ned til de mindste detaljer.

Marianne, Anne, Joan, Pia, Ella, Rikke i er tagged – ja, det bliver kun til seks, der er ikke mange tilbage…

5 thoughts on “8

  1. Pingback: Roldtrolden » Blog Archive » Tagged

Skriv et svar

