Underlige smagsloej

Eller bare en meget kedelig eller ret saa simpelt sliksmag. En veninde mindede mig om, med en super sjov pakke, at jeg altid har haft underlige tendenser, hvad slikvalg angaar. Hvor mine veninder kunne staa laenge og lade oejnene glide hen over de utallige valg hylderne boed paa, kunne jeg vade lige ind og snuppe de fire ting jeg skulle have. Den var saa sikker som amen i kirken.

candy.jpg

Jeg har altid haft en stor, stor forkaerlighed for de der roede mentholvingummier med sukker paa (jeg er faktisk ikke helt sikker paa, hvad de hedder, men jeg tror nok de hedder Krudtugler). Det og saa en omgang Skipper Skraa var det eneste jeg skulle have fra bland-selv afdelingen – for 10 koner roede mentholvingummer og saa for en femmer Skipper Skraa. Til at slutte det hele af med var jeg altid god for en pose gule Kims Snack chips og saa noget dilddip. Ingen chokolade eller bolsjer til mig, og da slet ikke slik, som saa grimt ud. Faktisk kunne jeg have slik, som ikke lige hoerte ind under favoritterne, til at ligge meget, meget laenge for til sidst at smide det ud.
Disse fire ovennaevnte og yderst essentielle gufelementer fik jeg tilsendt i anledning af min foedselsdag, og gud hvor jeg grinede; sikke en underlig smag jeg har, men hvor jeg glad for at nogen har undret sig over det i tidernes morgen, saa jeg nu har mulighed for at gentage sliksuccessen under sydligere himmelstroeg. Tak, Trunte-mor!

Note: Jeg har faktisk en veninde, som konsekvent sorterede slikket som paa billedet, for derefter at spise det i denne raekkefoelge (det behoevede jeg af gode grunde ikke – jeg havde jo kun to slags at vaelge imellem…).

7 thoughts on “Underlige smagsloej

  1. Man må godt være lidt sær 🙂

    Og.. stort tillykke med fødselsdagen.. forsinket.. undskyyyyld.. håber du havde en god dag.

Skriv et svar

