Hele ugen alene

Det kunne jeg godt gå rundt og nynne. Fernández er rejst til Budapest i dag, hvor han skal være hele den næste uge, hvilket jo betyder, at jeg har en hel uge foran mig for mig selv. Eftersom udsalget også er begyndt på disse kanter, er jeg vist nødt til at inspicere et par butikker i morgen, mit skab skriger nemlig på nyt sommertøj (og sko). Så er der jo ikke andet at gøre end at tage tyren ved hornene…
I morgen aften er der forsinket Sankt Hans grill fest med danskerne i Soto del Real lidt uden for Madrid. Varmen er for alvor begyndt at træde i karakter her i Madrid, så det kommer yderst belejligt, at grillfesten også indbyder til at medbringe sit badetøj og hoppe i poolen.

skt_hans.jpg

Der er de sidste par dage begyndt at komme mystiske pakker med posten, alle udtrykkeligt påført at de først må åbnes d. 3/7. Vores vicevært havde endda været så rar at tage imod dem fra posten, så jeg ikke skulle hente dem på posthuset (som ligger forholdsvis langt væk). Det kribler afsindigt i fingrene, men nu står de altså i et hjørne og nedstirrer mig. Indtil på tirsdag.

5 thoughts on “Hele ugen alene

  1. Arj hvor tarveligt at sende dem i så god tid, det er jo næsten ikke til at bære at de bare står der, tænk hvis der blev indbrud eller indholdet var noget nær de sko du er på vej ned og købe, eller det er lakridser som IKKE kan li varmen i det spanske, såk.

    Godt du imens kan benytte dig af lokale tilbud, man bliver jo lige som nødt til at tage vare på sig selv, og da især nu hvor du er heeelt alene;)

    God sankthansfest og snup lige en tur i poolen for mig, det er da bare alt for lang tid siden jeg har besøgt sådan en:)

  2. Er der fødselsdag i sigte???
    Jeg syntes det lyder som en fin måde at få tiden til at gå med inden Fenández kommer hjem igen. Jeg håber, du får købt en masse.

  3. Pia, nej det er overhovdet ikke til at bære! Og der er yderligere en gave gemt her i lejligheden. Jeg er maje, maje nysgerrig – ufff, det er ikke til at holde ud! Jeg ved der er lakridser i en af gaverne, jeg må hellere placere den gave et lidt køligt sted 😉

    Marianne, ja der er en bette fødselsdag i sigte. Jeg kan mærke, at det bliver en god shoppingtur i morgen 🙂

  4. Rikke, jeg er helt og aldeles palle alene i verden. Det har jeg aldrig prøvet før, det må da i princippet være sundt for sjælen (godt der er et par gaver at hænge ud med…)

Skriv et svar

