Espiderman 3

Lørdagen er gået med udforskning af nyopdaget indkøbscenter, hvilket absolut har potentiale for fremtiden. Fernández fik begyndende spat efter nogle timers vandring, så vi gik på kompromis og supplerede shoppingturen med en biograftur. Den eneste film, som begyndte lige da vi stod og skulle til at købe billet, var Spiderman 3 (eller espiderman, som spanierene ynder at kalde helten, de har i det hele taget tendens til lige at supplere med et e foran alle ord, som begynder med s; espaghetti, Espain, jeg kunne blive ved…), så det blev den. Den var absolut ikke dårlig – det er jo en film om en superhelt, så den må gerne være sådan lidt overdrevet superheltsagtig. Jeg lagde forresten mærke til, at når Peter Parker har den onde spidermandragt på, så har han sort eyeliner på. Det så egentligt ret tåbeligt ud, men hvad gør man ikke for at se lidt ond ud…

4 thoughts on “Espiderman 3

  1. Den vil jeg gerne se, men jeg er rigtig dålig til at komme i biffen. Når jeg er der er der altid nogle der tale, sender sms’er, oversætter for deres børn eller kommenterer filmen. Derfor er jeg begyndt at se film hjemme…
    Men hvis jeg kommer afsted, vil jeg lige holde øje med ‘sminken’ 😉

  2. Vi saa den paa spansk – det er foerste gang jeg har indvilliget i at se en spansk synkrosniseret film. Fordelen er vist, at der i hvert fald ikke er nogen, der sidder og oversaetter for deres boern (det skulle da lige vaere for mig ;-))

  3. Det er sjovt med sminken – vi talte netop i går om at Captain Jack Sparrow i Pirates of the Carribean måske ville få de gyldne palmer for bedste make-up.
    haha
    Jeg har altid syntes det så så morsomt ud, med den kraftige eyeliner på sørøveren.
    😀

  4. Ja, men make-up’en paa Jack Sparrow er det i det mindste tydeligt. Paa Peter Parker var det saadan lidt diskret (som om han bare skulle se en lille bitte anderledes ud paa den udefinerbare maade). Fernández havde overhovedet ikke lagt maerke til det…

Skriv et svar

