Mere Madrid og et paa gensyn

Vi naaede det vil skulle og det var skoent at have besoeg hjemmefra og samtidig vise Madrid frem. Fru Fisker har allerede ytret lidt om, hvad hun gerne vil se og lave naeste gang de kommer paa besoeg. Loerdag stod den baade paa afslapning og nydelse af foraaret i El Retiro, en kaempe park belligende i Madrids hjerte, dernaest foedselsdagsfrokost, en lille siesta og sidst men ikke mindst landskamp paa Bernabeu. Soendag slappede vi af og udforskede vores kvarter – de viser sig at man kan faa drinks og tapas til naesten ingen penge (det er jo rart at vide i fremtiden naar Fernández gror lidt for meget fast i sofaen).

old_madrid.png

Nu er Hr og Fru Fisker tilbage i DK, denne morgen var det tidligt op og afsted i taxa til lufthavnen inden morgentrafikken for alvor traadte ind – det var utroligt rart og hyggeligt at have dem paa besoeg – jeg ser helt klart frem til naeste gang, hvor vi uden tvivl skal paa den udvidet tur!

6 thoughts on “Mere Madrid og et paa gensyn

  1. Det lyder til I har hygget jer sammen.
    Det er rigtigt dejligt at se billeder; godt du fik kamera.

  2. Tilbage igen i DK til stilheden, hvor vi nu kun har et par fasaner at kigge på, ude på marken. Det har været nogle oplevelsesrige dage i Madrid! En fantatisk by med kultur, historie og arkitektur. Den største oplevelse for mig var nok, da vi indtog den hersens park, som de kalder Bernabeu! Et sug i maven, da jeg skuede ud over de 100.000 tilskuere og da vi skulle synge vores nationalsang, kom der en klump i halsen,så jeg slet ikke kunne synge med, med min fantatiske sangstemme, som ellers ville kunne høres over hele Spanien! Det var min første landskamp, og så i Spanien. Vi er allerede begyndt at tænke på næste tur til Madrid, og så er der en masse andre ting der beskues, nu vi har set en masse udefra på vores rundtur i det gamle Madrid og det moderne Madrid. Der er nok at tage fat på.

  3. Marianne og Helle, det har bare vaeret hyggeligt!

    Thomas, jeg tror faktisk jeg saa Niclas Jensens begyndende maane dangdere rundt i Retiro 😉

    Mami, jeg er glad for at du har nydt turen og allerede planlaegger den naeste – det glaeder vi os til!

Skriv et svar

