Flashback

I lørdags da det store flamenco espectáculo (som Fernández nok så flot referede til det som) gik i gang fik jeg pludseligt et flashback, som lige med ét satte den ellers nok så alvorlige og passioneret flamencodans i et meget komisk lys. Jeg kom til at tænkte på et afsnit af Lex & Klatten, hvor Martin Brygman, så vidt jeg husker, laver en ret så komisk parodi på en flamencodanser, som ender med at danse ind i projektøren i sin iver for at udleve passionen i dansen. Hele scenarioet var det samme, og tanken fik mig til at grine for mig selv, mens resten af publikum intenst kiggede med på scenen. Det var ret svært at holde fokus bagefter, og jeg er desværre bange for, at Lex & Klatten har sat dybe spor i min flamencooplevelse. Jeg ved ikke helt, om det er godt eller skidt…

Jeg er syg i dag, så jeg må tage til takke med vores midlertidige internetopkobling over telefonen. Gud fader bevares, hvor går det bare langsomt – godt man ikke vidste, at der var ADSL i sigte dengang dette var den eneste mulighed!

4 thoughts on “Flashback

  1. Hahaha, Fisker, det er ikke let når erindringerne og de indre billeder får overtaget midt i en alvorlig forestilling – jeg ser det for mig 🙂

    Hurra for os med et livligt indre liv 🙂

  2. Jeg kan se det for mig med Lex og Klatten, hahahaha…
    Og god bedring til dig. Jeg håber du bliver frisk igen når weekenden kommer

  3. Pingback: Vellykket « fisker & fernández

Skriv et svar

