Hurtigt skift

Efter tre meget lange dage i London staar den nu paa besoeg fra de nordlige breddegrader i form af Ane-Stine. Det passede lige praecis at vi kunne moedes i lufthavnen, hvor vi begge ankom paa samme tid fra henholdsvis Billund og London. I gaar havde jeg fri, saa Ane-S. og jeg drog afsted om formiddagen for at snuse omkring i Madrid. Vi naaede vidt omkring og oplevede blandt andet Bernabeus omklaedningsrum og kongeslottet. Selvfoelgelig skulle der ogsaa smages, saa frokosten blev indtaget paa en lille lokal bar i naerheden af Plaza Mayor. Menuen stod paa et kaempe bjerg af paella og derefter en solid potion pollo al ajillo, som helt basalt er kylling med hvidloeg. Til slut blev der selvfoelgelig ogsaa klemt lidt dessert og en kaffe ned, saa det var med fyldte maver, vi trillede videre ud i byen.
I dag er Ane-S. paa egen haand, indtil jeg faar fri kl. 15, saa skal vi igen ud og udforske, denne gang helt sikkert noget med tapas og flamenco…

4 thoughts on “Hurtigt skift

  1. Neeeeej hvor er jeg bare så skide meget misundelig på jer 2 tøser – gid jeg kunne være dernede hos jer, men der er jo nogen der skal holde DK kørende nu hvor Ane-S. er ude og føjte…. ;o) Kan I nu holde jer munter :o) Knus Louie

  2. hmm, Louie, nu gik jeg jo lige og troede, at det var mig der holdte DK kørende. Og hvis ikke det er det……Hvorfor fanden er jeg så her og ikke i Madrid?????

    Misundelig…..mig, nej slet ikke ,-) Hyg jer en ekstra gang for mig.
    Glæder mig til at se billeder og høre alt om det.

    Knus Trine

Skriv et svar

