Inferno

Jeg har slet ikke ord til at beskrive vores tur til Ikea denne eftermiddag/aften. Der var usandsynligt mange mennesker (halvdelen af Madrid rundt regnet), og det tog os over en time at komme ud fra selve parkeringspladsen, da vi skulle derfra. Vi fik det vi skulle (og mere til…), og så lader vi være med at tage der til en lørdag eftermiddag en anden gang…
Jeg er meget stolt af Fernández, han har hele dagen travet efter mig med en indkøbsvogn og ikke en gang beklaget sig. Så nu står den på fodbold i fjernsynet, og der efter Rocky III, som han har fået i gave af mig, fordi det er San Sergio i dag. Jeg er nødt til at forkæle ham lidt, han skulle jo meget gerne ville med næste gang, jeg får en brilliant idé…

One thought on “Inferno

  1. Pragtfuldt med noget-for-noget-konceptet! Du er sød ved ham, synes jeg. Nu håber jeg så bare for din skyld, at Rocky filmen er med engelsk tale (når det nu er dig, som har købt den, og du garanteret er tvangsindlagt til at følge lidt med i den).

Skriv et svar

